Articol publicitar

„OMNIASIG pentru mai bine“ este noua campanie de CSR prin intermediul căreia compania de asigurări contribuie la dezvoltarea comunităţii

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
ss

Prin noua campanie de CSR, OMNIASIG pentru MAI BINE, lansată de OMNIASIG Vienna Insurance Group în toamna acestui an, compania îşi propune să sprijine comunităţile slab dezvoltate din mediul rural, asigurându-le oportunităţi de dezvoltare şi investind în îmbunătăţirea infrastructurii locale.

Proiectul reprezintă o parte integrantă a strategiei de responsabilitate socială a OMNIASIG şi constituie un pas important în asigurarea educaţiei generaţiei viitoare.

Pentru OMNIASIG, componenta educaţională reprezintă un element extrem de important în formarea unei societăţi sănătoase, motiv pentru care anul acesta compania a investit preponderent în educaţia generaţiei viitoare. De aceea, societatea a intervenit anul acesta într-o comunitate care are nevoie de sprijin extern.

În prima etapă a proiectului, OMNIASIG a încheiat un parteneriat strategic cu Fundaţia World Vision România, în baza căruia cei doi parteneri vin în sprijinul comunităţii din satul Malu Roşu, comuna Armăşeşti, judeţul Ialomiţa. În urma unei analize a nevoilor comunităţii, realizată împreună cu Fundaţia şi cu autorităţile locale, a rezultat că nevoia primordială în acest sat o constituie şcoala în care învaţă copiii, structură în care nu au mai fost efectuate lucrări ample de renovare dinainte de anul 1990.

În consecinţă, OMNIASIG a demarat la începutul lunii octombrie un proces complex de renovare a Şcolii Gimnaziale cu clasele IV – VIII, din cadrul Liceului Tehnologic „Iordache Zossima”. Pentru că şcoala reprezintă pentru copiii din Malu Roşu a doua casă, compania a făcut un prim pas, prin a le asigura celor mici condiţii optime de studiu. Au fost necesare peste 500 de ore de muncă pentru a reface structura interioară dezafectată a clădirii, care însumează o suprafaţă de aproximativ 1300 mp.

La finalul lucrărilor, în cadrul unei acţiuni de voluntariat la care au participat membrii Directoratului OMNIASIG şi peste 40 de angajaţi ai companiei, şcoala a fost dotată integral cu mobilier şi materiale de studiu noi. Pe parcursul celor două luni de renovare, cinci influenceri cunoscuţi din mediul online şi-au implicat activ urmăritorii, îndemnându-i să doneze cărţi şi obiecte pentru elevii din comunitate. Beneficiarii campaniei sunt 72 de copii înscrişi în clasele IV – VIII, 60 dintre aceştia provenind din familii defavorizate, fără un venit lunar fix.

Pe viitor, OMNIASIG va continua să deruleze acţiuni de tip educaţional, făcând eforturi constante pentru a oferi tinerei generaţii oportunităţi reale de dezvoltare.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite