Perfect Tour a câştigat cel mai mare contract din turismul românesc: 10 milioane de euro pe an de la OMV Petrom

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Perfect Tour a câştigat cel mai mare contract al unei agenţii de turism din România, în valoare de 10 milioane de euro pe an, şi va asigura serviciile de turism pentru OMV Petrom, după ce compania petrolieră a lucrat până anul trecut cu Happy Tour, potrivit unor surse din turism, citate de Mediafax.

Înţelegerea dintre Happy Tour şi Petrom a fost semnată în anul 2003, când proprietarul agenţiei de turism era Nicolae Demetriade, şi a expirat la finele lunii ianuarie a acestui an. Valoarea contractului a crescut pe parcursul celor zece ani, ajungând la aproximativ 10 milioane de euro pe an.

Surse din piaţa de turism au declarat, potrivit Mediafax, că în urmă cu zece ani contractul a fost semnat pentru o perioadă de câţiva ani, după care s-a licitat din nou şi l-a câştigat tot Happy Tour. Deşi în mod normal o companie câştigă un astfel de contract de business maxim de două ori, Happy Tour l-a obţinut de patru ori consecutiv.

"După mai mult de zece ani de bună colaborare, head office-ul OMV din Viena a decis că nu se va mai lucra pe fiecare piaţă cu un furnizor local, ci cu unul global pe toate pieţele. La această licitaţie au participat marii furnizori de soluţii globale, printre care şi noi, dar OMV a ales furnizorul Global Star, pe care îl avea pentru serviciile din Austria. În România, Global Star este reprezentat de Perfect Tour", au declarat surse din Happy Tour.

Astfel, Perfect Tour se va ocupa de toate deplasările în ţară şi străinătate ale angajaţilor OMV Petrom, de cazările la hoteluri, de team-building-uri şi de organizarea altor evenimente.

Sorin Văduvoiu, directorul Perfect Tour, nu a confirmat, dar nici nu a infirmat informaţia. De asemenea, reprezentanţii OMV Petrom nu au comentat pe acest subiect.

Perfect Tour a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de circa 30 de milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2011, şi estima la finele anului trecut că în 2013 îşi va extinde afacerile cu peste 60%. La momentul anunţării estimărilor pentru a acest an, Perfect Tour nu a prezentat argumente clare pentru o creşterea atât de mare a afacerilor într-o perioadă de criză.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite