Philips a ajuns la 1,7 miliarde de oameni cu produsele şi serviciile sale în anul 2021

0
Publicat:
Ultima actualizare:
philips

Raportul Philips privind Drepturile Omului pentru anul 2021 şi Raportul de activitate şi impozitare pentru 2021 prezintă detalierea contribuţiilor fiscale pentru toate ţările în care Philips operează.

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA), lider global în tehnologia medicală, a prezentat o actualizare a angajamentelor de mediu, sociale şi de guvernanţă corporativă (ESG) pentru anul 2021, pe măsură ce continuă să furnizeze soluţii inovatoare de îngrijire medicală în toată lumea. Aceste realizări ESG din 2021 înseamnă 1,7 miliarde de vieţi îmbunătăţite cu ajutorul tehnologiilor, serviciilor şi soluţiilor Philips pentru îngrijire medicală şi îngrijire personală, cu 16% din vânzări derivate ca venituri din economia circulară şi continuarea implementării neutralităţii carbonului în operaţiunile proprii.

„Inspiraţi de obiectivul nostru de a îmbunătăţi sănătatea şi bunăstarea oamenilor prin inovaţie semnificativă, continuăm să dezvoltăm soluţii cu impact major, în timp ce ne desfăşurăm activitatea de business în mod responsabil şi sustenabil”, a declarat Frans van Houten, CEO Royal Philips. „Sunt mândru că am reuşit să îndeplinim din nou angajamentele ESG şi am ajuns la 1,7 miliarde de oameni cu tehnologiile, serviciile şi soluţiile noastre în 2021, inclusiv la 167 de milioane de persoane din comunităţile defavorizate. Conduşi de creativitatea şi efortul intens al forţei noastre globale de muncă, vom continua să ridicăm ştacheta pentru noi înşine şi pentru partenerii noştri de-a lungul întregului lanţ valoric”.

Veniturile circulare au reprezentat 16% din vânzări în 2021, determinate de informatica şi serviciile medicale pentru îmbunătăţirea timpului de funcţionare şi utilizare a echipamentelor medicale, upgrade-urile de sistem şi software pentru funcţionalitate crescută şi durată de viaţă extinsă, reutilizarea pieselor şi sistemelor recondiţionate, precum şi de modelele de închiriere a produselor şi leasing-ul operaţional. Peste 3.000 de sisteme au fost returnate companiei pentru reciclare/reutilizare responsabilă. Faţă de 2020, Philips a redus cu 29% cantitatea deşeurilor produse în locaţiile sale, iar 87% dintre acestea au fost reutilizate.

În 2021, Philips şi-a redus cu 12% emisiile de CO2, instalând panouri solare şi făcând clădirile mai eficiente din punct de vedere energetic. De asemenea, compania a continuat să treacă la moduri de transport cu emisii reduse de carbon, prin susţinerea unei politici mai stricte a transportului aerian, prin optimizarea locaţiilor unde se află depozitele şi prin electrificarea flotei de vehicule închiriate.

Philips şi-a intensificat programul pentru sustenabilitatea furnizorilor, astfel încât cel puţin 50% dintre furnizorii săi (pe baza cheltuielilor) să adere la obiectivele de mediu bazate pe date ştiinţifice (SBT), de reducere a emisiilor de CO₂ până în 2025. Acest efort major de reducere a dioxidului de carbon din lanţul de furnizare va avea un impact potenţial de şapte ori mai mare decât reducerea emisiilor de CO₂ din propriile operaţiuni. În 2021, 28% din achiziţiile Philips au fost făcute de la furnizori care s-au angajat să respecte recomandările SBT de reducere a CO₂. Acţiunile de implicare a furnizorilor Philips privind schimbările climatice au fost recunoscute de CDP, pentru cel de-al cincilea an consecutiv.

Compania a ajuns la 1,7 miliarde de oameni cu produsele şi serviciile sale în anul 2021, dintre care 167 milioane se aflau în comunităţi defavorizate (cu ajutorul Fundaţiei Philips), aducând compania mai aproape de obiectivul său de a îmbunătăţi viaţa a 2 miliarde de persoane anual până în 2025, cu 300 de milioane în comunităţi insuficient deservite.

Ca parte a angajamentelor sale ESG, Philips îşi propune să contribuie la îmbunătăţirea vieţii unui milion de lucrători din lanţul său de aprovizionare până în 2025. Numărul de angajaţi cu impact pozitiv asupra furnizorilor care participă la Programul de sustenabilitate a furnizorilor Philips a crescut la aproximativ 430.000 în 2021.

Philips şi-a ridicat ţinta privind angajamentul asupra diversităţii de gen în funcţiile de conducere la 35% până la sfârşitul anului 2025, faţă de obiectivul iniţial de 30%. În 2021, procentul de femei în funcţii de conducere a crescut la 28%.

Philips continuă urmărirea direcţiilor din strategia sa bazată pe sustenabilitate, pentru susţinerea unei industrii medicale mai reziliente, pentru atenuarea schimbărilor climatice şi pentru a lăsa o planetă mai sustenabilă generaţiilor viitoare. Astfel, până în 2025, Philips şi-a propus ca 100% din produsele nou introduse pe piaţă să îndeplinească cerinţele EcoDesign, ceea ce înseamnă în primul rând un consum de energie mai redus şi folosirea unor materiale cu o amprentă scăzută de carbon, dar şi ca 25% din venituri să fie generate din produse, servicii şi soluţii circulare.

Anul trecut compania a anunţat că şi-a atins cu succes obiectivele stabilite în cadrul programului „Oameni sănătoşi, planetă sustenabilă”, desfăşurat în perioada 2016 – 2020, şi anume: eliminarea carbonului din toate operaţiunile companiei, utilizarea electricităţii din surse regenerabile în proporţie de 100%, peste 70% din venituri obţinute din produse şi servicii ecologice, cu 15% din vânzări ce au ca sursă venituri din economia circulară, reciclarea în proporţie de 90% a deşeurilor operaţionale şi 0 deşeuri trimise la groapa de gunoi.

Articol realizat cu susţinerea Philips Romania.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite