Afaceri

articolul anterior articolul urmator

Încă un mare retailer începe să vândă pe internet: Selgros va livra clienţilor peste 11.000 de produse prin portalul megamarket.ro

0
13 Jan 2014 12:37:01
Autor: Adina Vlad
Cumpărăturile de la Selgros vor putea fi făcute de acum şi de pe internet  FOTO Selgros
Cumpărăturile de la Selgros vor putea fi făcute de acum şi de pe internet  FOTO Selgros

Reţeaua cash&carry Selgros intră în comerţul online printr-un parteneriat cu platforma de servicii de aprovizionare online megamarket.ro, prin care va livra direct clienţilor peste 11.000 de produse alimentare şi nealimentare. Retailerii Carrefour şi Cora au început încă din 2013 vânzările pe internet, iar alţii îşi pregătesc terenul în acest sens.

Produsele pot fi comandate de pe website sau prin intermediul aplicaţiei disponibile în Google Play şi App Store şi sunt livrate direct cumpărătorilor, în 24 de ore. Comanda este de minim 200 de lei, iar transportul este gratuit.
 
„În acest moment serviciul de livrare online este disponibil în Bucureşti, Otopeni şi Corbeanca, urmând ca din al doilea trimestru al anului, prin intermediul MegaMarket.ro, produsele disponibile în magazinele Selgros să fie achiziţionate online şi în Cluj-Napoca, Timişoara şi Braşov. Până la finalul anului se vor acoperi toate oraşele mari“, a declarat Pia Krauss, directorul de marketing al Selgros Cash&Carry România.
 
Produsele disponibile pe MegaMarket.ro sunt din categoriile băcănie, alimente proaspete, brutărie, băuturi, îngrijirea copilului, casă şi birou, îngrijire personală, pet shop şi papetărie, gama urmând să fie extinsă şi cu produse din categoriile articole casnice şi de bucătărie, casa şi grădina, electronice şi electrocasnice şi jucării.
 
Plata pentru produsele achiziţionate online se poate face prin intermediul cardului, atât pe website, cât şi prin aplicaţia de smartphone. De asemenea, clienţii pot plăti în numerar, în momentul livrării comenzii, sau prin ordin de plată, pentru persoanele juridice.
 
Selgros Cash&Carry România, parte din grupul elveţian TransGourmet Holding SE, are o reţea de 19 magazine.
 
Marii retaleri din România şi-au lansat încă de anul trecut site-uri specializate pe care românii îşi pot comanda produsele dorite, iar coşul de cumpărături este livrat la domiciliu sau poate fi ridicat din magazin.
 
Cei care vor să evite aglomeraţia din hipermarketuri pot să comande pe internet produsele dorite, iar coşul de cumpărături le va fi livrat de marii retaileri la domiciliu sau va putea fi ridicat din magazin. 
 
Retailerul francez Carrefour a lansat în luna iulie a anului trecut magazinul online, după trei luni de la debutul proiectului-pilot, acesta fiind disponibil pentru Bucureşti şi localităţile limitrofe. Clienţii pot alege de pe site-ul www.carrefour-online.ro peste 10.000 de produse, comanda minimă pentru livrarea la domiciliu fiind de 150 de lei, iar taxa de transport – de 15 lei. Potrivit reprezentanţilor companiei, cele mai comandate produse prin serviciul de livrare la domiciliu sunt apa, fructele, bananele în special, legumele şi detergenţii. Carrefour anunţa în iulie 2013 că vrea ca până la sfârşitul anului trecut să dezvolte o variantă pentru smartphone a acestei aplicaţii.
 
La începutul lunii decembrie a anului trecut, Cora a lansat primul drive, disponibil deocamdată doar la magazinul Lujerului din Bucureşti, care permite clienţilor să cumpere produsele online, de pe site-ul www.coradrive.ro, şi să le ridice ulterior din magazin. Sistemul urmează să fie implementat şi în alte hipermarketuri. 
 
De asemenea, reprezentanţii retailerului au anunţat că vor lansa şi serviciul de livrare la domiciliu în prima jumătate a acestui an şi estimează că acesta va ajunge la 5% din cifra de afaceri a magazinului. Site-ul cuprinde peste 10.000 de produse, este structurat pe opt raioane, iar comanda minimă este de 50 de lei. 
 
Şi reţeaua cash&carry Metro deţine un magazin online de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol, care se adresează persoanelor juridice. 
 
Concurenţa vine din urmă
 
Retailerul francez Auchan, aflat într-un amplu proces de rebranduire a magazinelor Real preluate, are şi el în plan lansarea în România a unei divizii de comerţ online, aşa cum are deja în ţări precum Franţa sau Italia. „Grupul Auchan are o divizie de e-commerce, specializată. Există forma asta de comerţ deja în Franţa, Italia şi în alte ţări. În câţiva ani, nu foarte departe, va fi şi în România“, a spus Tiberiu Dăneţiu, directorul de marketing al Auchan România, la începutul lunii decembrie a anului trecut. 
 
Retailerul belgian Mega Image, cu o reţea de aproape 300 de supermarketuri la nivel naţional, a anunţat, de asemenea, că va inaugura serviciul de livrări la domiciliu în primul trimestru al acestui an.

Mai puteţi citi: 

Hipermarketurile şi supermarketurile se mută pe internet: comanzi produsele pe site, iar coşul de cumpărături îţi este livrat la domiciu sau îl ridici din magazin. Marii retaleri din România şi-au lansat site-uri specializate pe care românii îşi pot comanda produsele dorite, iar coşul de cumpărături este livrat la domiciliu sau poate fi ridicat din magazin.

Top 10 cele mai importante tendinţe în retail. În cadrul unui eveniment organizat luni de wall-street.ro, în parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD România, Daedalus Millward Brown şi retail.ro, participanţi au oferit răspunsuri la întrebare „Care sunt cele mai importante tendinţe din retail?”

Retailerii au ieftinit pâinea, după reducerea TVA la 9%. Producătorii speră ca măsura să diminueze piaţa neagră. Retailerii s-au conformat şi au ieftinit pâinea după ce a intrat în vigoare ordinul care defineşte produsele cărora li se va aplica o cotă redusă de TVA de 9%, scrie Agerpres.ro.

 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii