Afaceri

articolul anterior articolul urmator

Retailerul francez de modă Cacharel a deschis singurul magazin de brand din Bucureşti

0
15 Sep 2020 15:23:49
Autor: Afrodita Cicovschi
1962 este anul în care a fost înfiinţată casa franceză de modă Cacharel de Jean Bousquet ( dreapta jos)
1962 este anul în care a fost înfiinţată casa franceză de modă Cacharel de Jean Bousquet ( dreapta jos)

Retailerul internaţional de fashion Cacharel a deschis recent un nou magazin în Bucureşti, acesta fiind în prezent singurul magazin de brand al Cacharel din România.

Creat în 1962, la Nîmes, de catre Jean Bousquet, Cacharel este astăzi un brand de renume internaţional, asociat cu ideea de tinereţe, lejeritate şi rafinament. Cacharel a fost una dintre primele case de modă care, în anii ‘60, a prezentat o colecţie pret-a-porter ca alternativă pentru haute-couture. Succesul de care s-a bucurat Jean Bousquet a contribuit substanţial la notorietatea brandului Cacharel la nivel global. 
 
“Suntem încântaţi că brandul Cacharel a ales FASHION HOUSE pentru deschiderea unui magazin de brand, singurul de la ora actuală din România, şi suntem onoraţi să adăugăm această marcă apreciată în portofoliul outlet-ului nostru. Această deschidere reconfirmă strategia multor branduri internaţionale mari, de fashion retail, care aleg conceptul de outlet în vederea extinderii şi optimizării reţelei de distribuţie la nivel regional”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operaţiuni retail al Grupului FASHION HOUSE în România.
 
Deschiderea magazinului Cacharel demonstrează încă o dată potenţialul de creştere a pieţei locale de retail şi, mai ales, a FASHION HOUSE Group, singurul operator de centre de tip outlet din Bucureşti. 
 
Cu o suprafaţă de 15.500 mp, centrul din Militari înglobează peste 50 de magazine ale multor branduri renumite, în noiembrie 2020 urmând să fie inaugurată o a treia etapă de dezvoltare. Faza finală a proiectului urmează să fie dezvăluită publicului în 2021.
 
Odată cu deschiderea Outlet Centre-ului din Militari, în decembrie 2008, care a marcat prima investiţie din România, Grupul FASHION HOUSE a inaugurat şi un nou concept de poziţionare a centrelor de acest tip în parcuri de retail de dimensiuni mari din Europa Centrală şi de Est. 
 
Până în primăvara anului 2021, FASHION HOUSE Group va inaugura al doilea outlet din Bucureşti, lângă Cernica (ieşirea de pe autostrada A2). Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, peste 50% din suprafaţă fiind deja închiriată.
 
FASHION HOUSE Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator şi operator de outlet-uri din ECE şi Rusia, cu experienţă dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanţarea, închirierea, operarea şi administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include şase centre outlet FASHION HOUSE de succes în Polonia, România şi Rusia.
 
Primul centru outlet FASHION HOUSE s-a deschis în 2004 în oraşul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet FASHION HOUSE pun la dispoziţie în fiecare an peste 250 de mărci internaţionale celor 10 milioane de clienţi în patru unităţi din România şi Rusia, cu o suprafaţă totală de aproximativ 50.000 mp. Un al cincilea centru outlet FASHION HOUSE este, în prezent, în curs de dezvoltare în Bucureşti şi urmează să fie deschis în 2021.
 
FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii