Românii, ahtiaţi după mobilier şi decoraţiuni interioare: un singur magazin a făcut vânzări de 10 milioane de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
bonami depozit magazin online

Un magazin online cu mobilier şi decoraţiuni, a înregistrat, în ciuda pandemiei, o o cifră de afaceri de 10 milioane de euro doar în România, respectiv creştere a vânzărilor cu 40% faţă de 2019.

Bonami, magazinul online cu mobilier şi decoraţiuni, a înregistrat, în ciuda pandemiei, o creştere a vânzărilor cu 19 milioane de euro faţă de 2019. Compania planifică, pentru 2021, investiţii suplimentare şi lansarea propriilor mărci. Potrivit CEO-ului companiei, Pavel Vopařil, tot profitul va fi reinvestit în companie şi în dezvoltarea acesteia, inclusiv în extinderea reţelei de magazine şi în România, în a doua jumătate a anului, dacă situaţia economică va fi favorabilă.

„Vrem să dezvoltăm propriul nostru transport, Bonami Kurýr, ce operează deja în trei ţări (Cehia, Slovacia, Ungaria), pe toate pieţele unde operăm, inclusiv în România, precum şi strategia de a avea cât mai multe bunuri în stoc.”, a mai menţionat Vopařil.

Pentru Bonami, Categoria cu creşterea cea mai mare în 2020, în România, a fost cea a produselor pentru Grădină, 150%. Pe piaţa românească s-au vândut 27.172 de covoare şi 724 canapele şi colţare.

Creşterea, faţă de anul trecut, a fost de peste 40%, acest procent fiind valabil şi pentru România. Cifra de afaceri a atins 70 milioane de euro, din care 10 milioane realizate în România. EBITDA, neauditat, a fost mai mare cu 209% faţă de 2019. Rezultatele reflectă atât flexibilitatea strategiei şi adaptarea rapidă la condiţiile mediului de business, cât şi curajul de a investi în dezvoltare şi servicii pentru clienţi, chiar şi în perioade de criză.

„Deşi situaţia din primăvară a fost foarte incertă, am decis să urmăm calea investiţiilor şi a dezvoltării. Am investit  aproape 3 milioane de euro în creşterea capacităţii depozitelor, a transportului, tehnologiei, marketingului şi, nu în ultimul rând, în magazinele noastre fizice, deschizând 6 unităţi în acest an.”, a menţionat Pavel Vopařil, CEO Bonami. „Datorită faptului că avem majoritatea produselor disponibile în stoc sau a doua zi, pentru livrare, Bonami a reuşit să ofere clienţilor servicii rapide, sigure şi de înaltă calitate”,  a mai spus Vopařil, adăugând că Bonami a fost una dintre primele companii care a implementat măsuri stricte de igienă, de la depozit şi până la livrarea finală a bunurilor către client.

„Anul trecut am fost convinşi că strategia noastră funcţionează şi, prin urmare, dorim să o continuăm, nu numai în Republica Cehă, ci şi pe alte pieţe unde activăm. De îndată ce situaţia ne permite, intenţionăm să deschidem mai multe magazine în străinătate, inclusiv la Bucureşti ", planifică Vopařil. Mai mult, se doreşte deschiderea unui showroom mare în Praga, care să servească drept inspiraţie pentru clienţi şi care să ofere acestora posibilitatea de a testa produsele personal.

„Vrem să dezvoltăm propriul nostru transport, Bonami Kurýr, ce operează deja în trei ţări (Cehia, Slovacia, Ungaria), pe toate pieţele unde operăm, inclusiv în România, precum şi strategia de a avea cât mai multe bunuri în stoc. Împreună cu transportul propriu, ne oferă atât o viteză sporită de livrare către client, cât şi un control mai bun asupra întregului proces”, a adăugat Pavel Vopařil. Depozitele vor fi în continuare extinse în 2021, dublându-şi suprafaţa, de la 10.000 mp la 20.000 mp.

O noutate vor fi şi mărcile private Bonami, pe care clienţii le vor putea recunoaşte în categoriile de mobilier de interior, exterior şi decoraţiuni.

Bonami este o platformă online pentru vânzarea de mobilier premium, decoraţiuni, accesorii de modă, cadouri, jucării şi produse pentru întreaga gospodărie şi grădină. Compania a fost lansată în 2013 de Václav Štrupl şi face parte din grupul de investiţii ceh Miton. Din modelul original al campaniilor de vânzare cu durată limitată, magazinul electronic Bonami a trecut la o ofertă permanentă, care este completată în mod regulat cu produse noi. Bonami colaborează cu designeri şi furnizori de top din întreaga lume, inclusiv din Republica Cehă. Compania operează în Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România şi Polonia.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite