Un lanţ de supermarketuri creşte salariile tuturor angajaţilor săi. Ce bonusuri le mai oferă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

Un lanţ de supermarketuri a anunţat creşterea salariului net pentru toţi angajaţi săi şi continuarea acordării unor bonusuri în afara tichetelor de masă.

„Pentru a respecta misiunea de dezvoltare durabilă, Penny a implementat un program de creştere a venitului minim net disponibil pentru angajaţii din cele 288 de magazine şi cele trei centre logistice din ţară. Orice nou angajat al companiei, precum şi angajaţii actuali, vor primi un venit minim net de 2.275 de lei ce include şi bonurile de masă”, a anunţat joi Penny. 

Penny România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, bazat pe şapte piloni - remodelarea magazinelor, expansiune, echipă, digitalizare, marketing şi comunicare, produse din România şi sustenabilitate.

„Succcesul porneşte de la oameni, iar angajaţii noştri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele. Ne dorim să rămânem competitivi pe piaţă şi să le oferim o paletă cât mai variată de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât şi personal. Mărirea venitului face parte din strategia noastră de retenţie”, a declarat Raffaele Balestra, CFO Penny România.

În grila de beneficii se regăsesc următoarele:

Asigurare privată de sănătate - peste 1.400 de angajaţi au folosit-o în 2020;

Rechizite şcolare - 890 de angajaţi cu copii cu vârste cuprinse între 6 – 14 ani au beneficiat de rechizite în valoare de 178.000 lei;

Bonus pentru nou-născut - 218 angajaţi au primit bonusuri cu o valoare totală de 940.016 lei;

Vouchere pentru scutece - acordate pentru 133 de copii sub trei luni.

„Ne dorim ca angajaţii şi viitorii angajaţi să se simtă bineveniţi la Penny. De aceea, facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, aproape de casă şi să se simtă apreciaţi şi recompensaţi la adevărata lor valoare, chiar şi atunci când aceasta creşte în fiecare zi. Succesul Penny porneşte de la oameni, iar noi ne mândrim cu echipa pe care am construit-o în 20 ani de când suntem prezenţi în România”, a spus Daniel Gross, CEO Penny România.

Odată cu noua grilă salarială, Penny lansează şi noua campanie de employer branding, ce îi are ca protagonişti pe angajaţi, atât din magazine, cât şi din sediul central şi depozite. Oamenii sunt pilonul principal al activităţii companiei, iar sloganul „Succesul Penny porneşte de la oameni” este o continuare firească a acestui mesaj.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite