Un magazin online „cu de toate“ estimează vânzări de 10 milioane euro în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un mare retailer online „cu de toate” estimează că va atinge, în România, vânzări de 10 milioane euro în 2019, după ce şi-a schimbat strategia privind modul în care se pot face cumpărăturile.

Începând din martie anul acesta, vizitatorii ce accesează site-ul Bonami nu trebuie să se mai înscrie pe site pentru a putea efectua cumpărături. „Am constatat o dinamică interesantă de când am implementat această modificare: a scăzut numărul de  înregistrări, însă a crescut numărul comenzilor efectuate de cei ce optează să primească oferte pe e-mail, suntem deci optimişti”, a declarat CEO-ul Bonami, David Siska.

La creşterea cu 60% în 2018 a pieţei româneşti a contribuit mărirea semnificativă a stocului, care s-a dublat, tendinţă ce se va menţine şi în 2019. De asemenea, din totalul de 2 milioane de produse vândute, 300.000 şi-au găsit loc în casele românilor. 

Categoria de mobilier continuă să ocupe un loc important, înregistrând o creştere cu 50% faţă de anul trecut şi reprezentând o treime din vânzările Bonami. Aplicaţia mobilă numără zeci de mii de descărcări şi generează în continuare 10% din vânzările anuale.

Pentru 2019, se preconizează o suplimentare a spaţiului de depozitare cu 4000 mp, ajungându-se astfel la o suprafaţă totală de 10.000 mp şi îmbunătăţirea serviciilor de livrare. “Dorim să arătăm clienţilor noştri beneficiile unei achiziţii pe bonami.ro: vor găsi o gamă largă de produse pline de personalitate, ce pot fi comandate confortabil şi convenabil de acasă. Totodată dorim să le înlăturăm orice temeri legate de comerţul online şi să le explicăm că în spatele Bonami se află o echipă entuziastă, ce depune eforturi zi de zi pentru ca ei să fie mulţumiţi”, a mai afirmat David Siska, CEO Bonami.

Cu o creştere de 40%, retailer-ul de mobilier şi accesorii online Bonami, a atins în 2018 o cifră de afaceri de 40 milioane euro. Compania a înregistrat o progresie spectaculoasă pe finalul anului trecut datorită extinderii în Ungaria. Având un potenţial important, ţara vecină ar trebui să aducă 10% din veniturile pe 2019.

Piaţa din România este prognozată să atingă 10 milioane euro în 2019 şi să îşi menţină contribuţia de 15% din veniturile totale ale companiei, estimate la 60 milioane euro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite