Un mare lanţ hotelier renunţă la toate produsele din plastic de unică folosinţă. Cu ce le va înlocui
0Unul dintre cele mai mari grupuri din industria hotelieră s-a angajat să elimine materialele plastice de unică folosinţă din experienţa oaspeţilor la nivel mondial până în 2022.
Accor îşi anunţă angajamentul de a se alătura Iniţiativei Globale pentru Plastic in Turism a ONU şi de a elimina toate articolele din plastic de unică folosinţă din experienţa oaspeţilor din hotelurile sale până la sfârşitul anului 2022.
„Suntem conştienţi de impactul semnificativ pe care îl avem asupra planetei noastre şi de responsabilitatea noastră de a crea beneficii concrete pentru angajaţii, oaspeţii, furnizorii, partenerii şi comunităţile gazdă”, a declarat Sébastien Bazin, preşedinte şi CEO, Accor.
„Ceea ce ne ghidează este conştiinţa şi conştientizarea socială care determină fiecare persoană sa se străduiascăsă fie un bun cetăţean. Este vorba despre a fi conştient, responsabil social şi consecvent. "Gazdă pentru mai mult de 120 de milioane de oaspeţi şi peste 200 de milioane de mese în fiecare an, Accor si-a asumat rolul de cetăţean corporativ responsabil si activeazăîn cadrul programului său de dezvoltare durabilă, de25 de ani.
Pe lângă angajamentul anterior al Grupului de a elimina toate paiele, beţişoarelede cafea şi beţişoarelede urechi, noul angajament de astăzi include:
- Eliminarea accesoriilor şi a recipientelor de plastic individuale de toaleta, ca şi a paharelor de plastic, pânăla finalul anului 2020;
- Eliminarea tuturor articolelor din plastic de unică folosinţă din camere, din spaţiilede întâlniri, din restaurante şi din toate zonele de agrement (spa-uri, centre de fitness etc.) până la sfârşitul anului 2022.Plasticele de unică folosinţă sunt definite ca obiecte care sunt utilizate o singură dată şi apoi aruncate.
- Exemplele includ paie de plastic, beţişoarede urechi, beţişoarede cafea, căni de plastic, pungi de plastic pentru curăţătoriesau perne suplimentare, sticle de apă de plastic, toate ambalajele din plastic (pentru mâncare, produse de bun venit etc.), vesela de plastic şi tacâmuri, cadouri din plastic şi produse de bun venit (articole de toaletă, papuci, creioane etc.), carduri de acces din plastic.
- Vor fi propuse alternative relevante la plastic pentru fiecare articol specific, luând în considerare Evaluarea ciclului de viaţă, pentru a asigura o performanţăde mediu superioarăasoluţiilorpropuse hotelurilor noastre.
Cu peste 200 de milioane de articole din plastic de unică folosinţă utilizate în fiecare an în toate ariile de activitate, hotelurile îşi reduc deja semnificativ impactul. Numeroase hoteluriau implementat soluţii eficienteşiau alesalternative durabile.
De exemplu, 94% dintre hotelurile din Accor au eliminat paiele, beţişoarelede urechi, beţişoarelede cafea. Restul de 6% (mai ales în China) o vor face până la sfârşitul lunii martie 2020; 89% dintre hotelurile ibis folosesc dozatoare.
Aceasta înseamnă că 2087 hotelurile ale familiei de branduri ibis au renunţat deja la recipientele de plastic de unicăfolosinţăpentru produsele de toaletă. Hotelurile Accor ce aparţin familiei de branduri ibis din America Latină vor urma aceeaşi iniţiativă în acest an.
Un alt exemplu al eforturilor mărcilor noastre este Fairmont, care a adoptat noi standarde de construcţie şi renovare. Hotelurile sale includ dispozitivede de filtrare a apei de la robinet în camerele de oaspeţi, pentru a elimina complet apa îmbuteliată.
Un pas mai departe, noul nostru brand „Greet” a fost creat pentru a răspunde noilor exigenţe ale oaspeţilor noştri, astfel încât este chiar in ADN-ul mărcii să nu foloseascăplastic. La micul dejun nu există niciun fel de plastic de unică folosinţă, iar pentru unt şi gem sunt folosite recipiente reutilizabile. În plus, nu există plastic de unică folosinţă în camere şi în alte părţi ale hotelurilor. Accor intenţionează să deschidă încă 10 hoteluri Greet în Europa anul acesta.