Afaceri

articolul anterior articolul urmator

Un supermarket online angajează 1.000 de oameni din România

2
5 Mar 2022 08:54:18
Autor: Afrodita Cicovschi

Un supermarket online se va lansa în primăvara aceasta, anunţă crearea a aproximativ 1.000 de locuri de muncă în primul an pe piaţa din România. Compania va începe cu 200 de angajaţi, urmând ca după lansare să crească echipa cu aproximativ 800 de persoane.

În prezent, sezamo, parte a grupului european Rohlik, are mai bine de 100 de locuri de muncă disponibile.
 
Peste jumătate dintre joburile listate sunt pentru poziţii precum şofer-curier şi pickeri (manipulanţi comenzi), celelalte fiind disponibile în departamente precum Financiar, Customer Care, People and Culture, Marketing, Quality, Logistică, IT, Fulfillment Center, Business Intelligence şi în departamentul Agile, responsabil cu studiul comportamentului şi al nevoilor clienţilor.  Compania caută specialişti din toate domeniile, însă prioritate au cei cu expertiză operaţională. Mai multe detalii despre poziţiile disponibile se pot găsi pe site-ul: https://career.sezamo.ro/.
 
Pe lângă salariile atractive, angajaţii vor primi un pachet consistent de beneficii (inclusiv cele standard - asigurare medicală privată, un program de lucru flexibil, tichete de masă) şi un proces de onboarding complex, care se va întinde pe durata a patru săptămâni şi va include şi o serie de traininguri.
 
Departamentul People & Culture al companiei este în căutare de talente şi profesionişti care pun clientul pe primul loc, se pot adapta rapid provocărilor, au curaj când vine vorba de luarea deciziilor şi sunt pasionaţi de performanţă şi inovaţie. „Căutăm cei mai buni oameni de pe piaţă, mai ales că un ingredient din reţeta succesului sezamo este atragerea talentelor. Ţinem foarte mult să formăm echipe consistente din punct de vedere al talentelor, cu un mix versatil de experienţă, energie şi atitudine de tipul „get it done”. Aceste echipe sunt ghidate după o strategie clară, o viziune unică despre ceea ce înseamnă o alternativă reală la retailul de alimente, oferind calitate şi o experienţă excelentă pentru clienţii noştri”, spune Petronela Sănduleasa, Chief People & Culture Officer la sezamo. 
 
A lucra pentru sezamo înseamnă mai mult decât a avea doar un simplu loc de muncă – este un loc propice pentru dezvoltarea personală, având în vedere provocările cu care angajaţii se pot confrunta în fiecare zi, însă satisfacţia este una uriaşă ştiind că ei au oportunitatea de a schimba în mod direct vieţile clienţilor în bine. Opiniile angajaţilor sunt extrem de importante, aceştia fiind mereu încurajaţi să aducă soluţii noi pentru îmbunătăţirea serviciilor. 
 
Pe lângă focusul general asupra clienţilor, cultura organizaţională din cadrul sezamo joacă un rol important în strategia de business a companiei. Aceasta este bazată pe un set de „ingrediente” care vin în ajutorul angajaţilor atunci când trebuie să ia o decizie, precum impresionarea clientului, acţiunea rapidă, provocarea constantă a status quo-ului, gândirea la scară mare, livrarea rezultatelor şi impactul acestora, abilitatea de a fi curios şi de a căuta intens, de a fi deschis şi transparent, procesul de învăţare continuă, abilitatea de a se distra şi cea de a crea un loc grozav de a-şi desfăşura activitatea. Cu ajutorul acestor principii, sezamo, prin angajaţii săi, este mai aproape de a duce la îndeplinire obiectivele şi de a ajuta clienţii să se bucure de o viaţă mai sănătoasă şi mai fericită.
 
Prin utilizarea propriilor tehnologii şi servicii logistice de înaltă performanţă, dar şi prin parteneriatele cu producători şi artizani locali pentru furnizarea de produse mereu proaspete şi de calitate, sezamo are ca obiectiv schimbarea modului consumatorilor de a face cumpărături, iar angajaţii săi depun eforturi constante în această direcţie.
 
sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) şi Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România, Italia şi Spania în 2022, sub brandul sezamo pentru toate cele trei ţări. Implementând tehnologie şi logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă uriaşă de produse de calitate (8 000 SKU+), sezamo oferă o fereastră de livrare de 60 minute, cu livrare în 2 ore de la plasarea comenzii. Fiind o companie de tehnologie, sezamo este o companie data-driven. Deţinând operaţiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienţilor li se oferă o experienţă superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri şi artizani locali, precum şi o selecţie largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică şi în creştere rapidă, obţinând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depăşit 300 de milioane EUR în 2020.
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

2 Comentarii

Un cititor
5.03.2022, 09:33:37

Ne-am saturat de stiri de acest gen: avem prea mult comert cu actionariat strain ( online sau nu) care trimit banii inafara tarii. Sunt de apreciat locurile de munca, dar e mai important ca banii sa ramana in economia noastra. Nu vad asemenea initiative romanesti.

0 (2 voturi)
cristi c
5.03.2022, 12:41:32

Pt ca pe noi romanii ne rup la taxe si impozite! Astia straini vin cu firme mari in spate care au capacitati pt contabili si avocati care sa stie cum sa te ascunda de plata TVAului! Daca esti roman si vrei sa iti incepi o afacere, statul nostru mai are un pic si se urca cu totul pe capul tau! Asta si faptul ca iti trebuie bani uriasi pt o investitie intr-o asemenea afacere!

+1 (1 vot)
Modifică Setările