Vi s-au defectat electrocasnicele? Cum operează o firmă de reparaţii în plină pandemie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto applianceservices.info
Foto applianceservices.info

Restricţiile de circulaţie impuse de pandemie pot crea mari dificultăţi în cazul în care aparatele electrocasnice nu mai funcţionează. Pentru a veni în întâmpinarea celor care au nevoie urgent de reparaţii, cea mai mare firmă de service electro-IT a luat o serie de măsuri.

Astfel, Depanero recomandă în această perioadă utilizarea serviciului de pick-up & return exclusiv prin intermediul curierilor, disponibil pentru toate produsele, cu excepţia electrocasnicelor mari şi a produselor care necesită reparaţii la domiciliu, ca măsură de siguranţă atât pentru protecţia clienţilor, cât şi a angajaţilor.

Clienţii sunt sfătuiţi să evite deplasările personale la service-ul Depanero şi să utilizeze website-ul https://www.depanero.ro/pick-return pentru a trimite prin curier orice produs defect. Preluarea şi livrarea produselor se fac în condiţii de maximă siguranţă, fără contact, conform măsurilor suplimentare de protecţie implementate la nivelul companiei.

Astfel, ca măsură de siguranţă, toate produsele primite de la clienţi intră în carantină pentru 24 de ore. Produsele cu risc şi cele care suferă multe atingeri (telefoane, tablete, laptopuri etc.) sunt igienizate anterior intrării în reparaţie, pentru a preveni răspândirea unui potenţial virus.

Echipele de tehnicieni Depanero îşi desfăşoară activitatea la parametri normali în această perioadă, inclusiv în cazul intervenţiilor care necesită deplasarea la domiciliul clientului, cu respectarea tuturor normelor de protecţie şi igienă adaptate situaţiei actuale. Astfel, tehnicienii din teren sunt dotaţi cu echipamente de protecţie (măşti, mănuşi, protecţii încălţăminte) şi cu kit cu soluţie dezinfectantă. După fiecare intervenţie la client, se schimbă echipamentul şi se dezinfectează.

De asemenea, angajaţii Depanero care lucrează în service urmează reguli stricte de igienă, pentru a proteja atât sănătatea lor şi a familiilor lor, cât şi pe cea a clienţilor. 

„În activitatea de service, igienizarea suprafeţelor şi spaţiilor de lucru este o normă. Reparăm zilnic echipamente sensibile la praf, umezeală sau căldură, astfel că aveam deja implementate proceduri stricte de igienă şi menţinere a curăţeniei. Colegii noştri din service, dar şi tehnicienii din teren sunt obişnuiţi să poarte echipamente speciale. Credem, însă, că prevenţia este cea mai bună soluţie atât în viaţa noastră de zi cu zi, cât şi în această perioadă excepţională, astfel că am luat imediat măsuri suplimentare de igienă şi protecţie, pentru a limita răspândirea virusului şi a avea grijă de sănătatea angajaţilor şi a clienţilor noştri,” a declarat Irina Mincinopschi, director general Depanero.

Alte măsuri de siguranţă implementate de Depanero:

  • Acţiuni de dezinfecţie, din 2 în 2 ore, cu prioritate în zona de recepţie şi în spaţiile comune
  • Verificarea temperaturii angajaţilor în fiecare dimineaţă la începerea activităţii, fără contact
  • Echipamente de protecţie pentru zonele de recepţie, front şi logistică - mănuşi de protecţie şi măşti, dezinfectanţi pentru clienţi şi angajaţi
  • Pentru a evita aglomeraţia în zona de recepţie, a fost limitat accesul clienţilor la 5 persoane simultan
  • Limitarea numărului de persoane aflate simultan în acelaşi spaţiu la 20
  • Angajaţii care pot lucra de acasă lucrează deja în această formulă
  • Anularea întâlnirilor de serviciu şi utilizarea mijloacelor de comunicare online

Sfaturi pentru clienţii care trimit produse în service în această perioadă:

Specialiştii Depanero au identificat câteva produse care intră într-o clasă ridicată de risc şi care necesită o pregătire adecvată înainte de a fi trimise în service.

Periuţe de dinţi electrice – ca măsură de siguranţă, este recomandată îndepărtarea capetelor periuţelor de dinţi electrice.

Purificatoare de aer – ca măsură de precauţie, clienţii sunt sfătuiţi să scoată filtrele de la purificatoarele de aer, să nu atingă suprafaţa filtrului şi să nu îl miroase, deoarece acesta conţine substanţele poluante colectate din aer. Nu în ultimul rând, să se spele pe mâini după fiecare acţiune de înlocuire a filtrelor.

Saci de aspirator – ca măsură de protecţie, este recomandată îndepărtarea sacilor din aspirator înainte de trimiterea produsului în service. Purtaţi o mască în timpul efectuării acestei operaţiuni pentru a vă proteja împotriva prafului, acarienilor şi bacteriilor care sunt colectate în sacul de aspirator. Aruncaţi cu grijă sacul la coş şi închideţi foarte bine punga de gunoi.

4 milioane de reparaţii efectuate de specialiştii Depanero, până în prezent

Depanero anunţă atingerea unui volum de 4 milioane de reparaţii efectuate până în prezent, în garanţie şi post-garanţie, din toate categoriile de produse de folosinţă îndelungată şi nu numai.

Produsele reparate în cadrul service-ului Depanero însumează 95% din acest volum, în timp ce restul de 5% (aproximativ 200.000 de produse) este reprezentat de reparaţiile efectuate la domiciliul clienţilor.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite