ING oferă 50 lei clienţilor care aduc clienţi noi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

ING lansează o campanie prin care îşi recompensează cu câte 50 de lei clienţii care aduc clienţi noi, aceştia la rândul lor primind această sumă, dar cu o condiţie.

Începând cu luna februarie 2020, clienţii ING Bank România vor putea obţine beneficii financiare recomandând prietenilor să devină clienţi ING. Aceasta este prima campanie de tip recomandare (member get member) iniţiată de ING, anunţă compania.

Campania „Invită-ţi prietenii în gaşca ING” se derulează în perioada 3-29 februarie 2020. Cei care invită prieteni pot câştiga câte 50 de lei pentru fiecare persoană adusă, cu o limită maximă  de 250 de lei, iar invitaţii lor câte 50 de lei dacă au o încasare de cel puţin 100 de lei în contul deschis la ING, în perioada campaniei.

Campania se adresează clienţilor existenţi ai băncii care încasează minim 700 de lei lunar. Ei vor primi un cod de recomandare atunci când accesează aplicaţia ING de internet banking, pe care îl pot trimite către prietenii lor care nu sunt clienţi ING (via oricare platformă de social media, aplicaţie de mesagerie şi SMS).

Campania vine la scurt timp după lansarea procesului complet online de a deschide un cont curent. Aşadar, procesul 100% online pentru deschiderea contului durează numai 10 minute, iar clienţii au opţiunea de a vizita un office ING doar dacă au nevoie de asistenţă. Cardul le ajunge la adresa indicată, fără costuri suplimentare.

„Deja principalul vector de creştere a numărului de clienţi ING sunt recomandările, pentru că suntem cea mai recomandată bancă din România (conform studiului Net Promoter Score). Prin urmare, am considerat această ofertă doar un pas firesc ce face mai simplă o discuţie despre ING dintre un client şi prietenul acestuia, în care poate împărtăşi o bună experienţă pe care a avut-o cu noi şi poate primi şi un mic premiu. Clienţii ING sunt cei mai buni ambasadori ai serviciilor noastre şi vor ce e mai bun pentru prietenii lor, iar noi le oferim doar încă un motiv să încerce ING”, declară Javier Montes Pita, Head of Retail Banking, ING Bank România.

Aplicaţia fintech Revolut a derulat anul trecut o campanie amplă de acest tip, prin care a oferit recompense financiare celor care aduceau noi membri. Mai precis, clienţii vechi puteau primi câte 50 de lei pentru fiecare invitat care accepta să îşi deschidă un cont Revolut, aceştia din urmă primind aceeaşi sumă. Revolut nu impunea însă condiţii cu privire la încasările într-un cont sau limite maxime ale recompenselor.

ING ne-a precizat ulterior că „member get member” este o tactică de marketing folosită demult pe piaţa locală, inclusiv în domeniul financiar-bancar, iar ING a mai desfăşurat astfel de campanii şi pe pieţele din Spania şi Italia.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite