Bani

articolul anterior articolul urmator

Probleme pentru ING Bank: Clienţii s-au trezit cu tranzacţiile dublate şi cu conturile pe minus. Când se remediază situaţia

7
8 Oct 2018 15:09:18
Autor: Elena Deacu

Mai mulţi clienţi ai ING Bank se confruntă cu probleme cu conturile, reclamând că banca le-a dublat tranzacţiile efectuate în ultimele trei zile şi că s-au trezit fără bani în cont sau chiar pe minus. Reprezentanţii băncii confirmă că au probleme şi spun că până la finalul zilei vor remedia situaţia.

UPDATE 17.21 Într-o informare ulterioară, reprezentanţii băncii au transmis că toţi clientii vor putea vedea sumele restituite in contul lor până la finalul zilei.

UPDATE 16.50 ING promite că situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine.

„O parte din tranzacţiile cu cardul efectuate în weekend au fost dublate. Situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine”, arată un mesaj publicat pe site-ul ING Bank.

Pe site-ul ING au apărut într-un târziu şi informaţii despre existenţa problemei. Compania a actualizat şi sistemele băncii care în prezent au o disponibilitate parţială, respectiv ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Serviciul Call Center.

Reprezentanţii băncii au explicat pe Facebook şi ce a cauzat problemele: „O parte dintre clienţii ING pot vedea dublarea unora dintre tranzacţiile realizate în weekend. Situaţia a fost cauzată de o eroare operaţională în care fişierele de tranzacţii au fost încărcate de două ori. Lucrăm la remedierea situaţiei şi la returnarea sumelor în conturile clienţilor în cel mai scurt timp posibil”.


„ING România, aveţi cumva probleme cu sistemele? Toate tranzacţiile sunt dublate”, a scris o clientă pe Facebook.

Pe pagina de Facebook a ING au început astfel să curgă plângeri. „Sunt pe datorie deşi am plătit tot! Scrie -30,50 şi ceva de lei. Cu minus! Le-am scris, mi-au răspuns. Sper să se rezolve. Zic că e o problemă generală”, a scris un client.

Totodată, clienţii mai reclamă şi faptul că linia telefonică a băncii este complet ocupată.

Reacţia ING

Reprezentanţii ING au răspuns tot pe Facebook nemulţumirilor clienţilor, spunând că ştiu de problemă, că este una generală şi că operaţiunile dublate vor fi reglate... „ulterior”.

„Este o problemă generală. Această problemă este cunoscută în prezent de către departamentul avizat şi se lucrează cu prioriate la remedierea ei”, spun reprezentanţii băncii.

„Într-adevăr, întâmpinăm o problemă în prezent, însă se lucrează cu prioritate la rezolvarea acesteia, iar operaţiunile dublate vor fi reglate ulterior”, se arată în răspunsul lor.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

7 Comentarii

Irimia Mircea
8.10.2018, 15:53:42

Normal ptr ING. Anul trecut daca faceai o reclamatie si nu aveai dreptate te taxau cu 60 Ron.

+2 (2 voturi)
Utilizator Adevărul
8.10.2018, 17:13:38

Comentariu considerat abuziv.

_Turbatu_
8.10.2018, 17:28:12

Ce hotie mi se pare asta. Si eu sunt client ING si tocmai am vrut sa-mi verific situatia si... nu merge aplicatia. Cel putin cea mobila. Pai si daca n-ar fi reclamat nimeni, se mai lucra la restituirea banilor?

+1 (1 vot)
db
8.10.2018, 21:42:01

Eu zic că a fost o greșeală. Aplicația nu prea avea cum să meargă când toată lumea încerca să o acceseze pe a-şi vedea conturile cu minus. Acum situația s-a remediat, banii sunt înapoi în cont. Aștept să văd cine va plăti pentru această neplăcere 😉

cib
8.10.2018, 18:02:46

Bai, nu e adevarat. Sunteti contra olandezilor, cei mai cei dintre cei mai cei? #Rezist, in strada, romanii s-au luat de olandezi!

0 (2 voturi)

Vezi toate comentariile (7)

Modifică Setările