BMW schimbă strategia de vânzări

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorul de autoturisme BMW îşi redefineşte strategia de vânzări, încercând să pună  accentul şi pe realizarea vânzărilor online odată cu lansarea mărcii i3, potrivit declaraţiilor directorului de vânzări din Germania, Roland Kruger, citat de publicaţia Wirtschaftswoche.

Producătorul german are deja prevăzută în strategia comercială vânzarea autoturismului i3, care va fi prezentat publicului pe 29 iulie, prin intermediul internetului. „Am putea să încercăm extinderea vânzărilor pe internet la toate modelele”, a declarat Roland Kruger, în articolul publicat luni de săptămânalul „Wirtschaftswoche”.

Departamentul Vânzări mobile al celor de la BMW ar putea începe, de asemenea, vizitele la domiciliile clienţilor. „Aşteptările şi nevoile clienţilor noştri se modifică şi vrem să răspundem cu promptitudine”, a subliniat Roland Kruger.

Pe 8 iulie, producătorul german de autoturisme anunţa că au avut parte de cele mai mari vânzări din ultimi ani, lucru datorat în special vânzărilor realizate pe piaţa asiatică, potrivit analizei realizate de publicaţia „Le Figaro”.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite