Business Internaţional

articolul anterior articolul urmator

British Airways cere pasagerilor să-şi anuleze zborurile. Ce li se oferă în schimb

4
15 Sep 2019 08:06:19
Autor: Afrodita Cicovschi

British Airways a început să trimită e-mailuri pasagerilor pentru a-i informa că zborurile vor fi anulate, cu două săptămâni înaintea unei alte greve a piloţilor, transmite BBC.

Acţiunea piloţilor din 27 septembrie este de aşteptat să afecteze sute de zboruri şi zeci de mii de pasageri. Disputa a izbucnit de la o creştere a salariilor, despre care piloţii spun că nu este suficient de mare, relatează Mediafax citând BBC News.
 
Piloţii au organizat o grevă de 48 de ore la începutul acestei săptămâni, determinând aproape 200.000 de pasageri să îşi schimbe planurile de călătorie. O purtătoare de cuvânt a British Airways a spus că decizia a fost luată „pentru a oferi clienţilor cât mai multă siguranţă”.
 
Pasagerilor li se oferă rambursare completă sau posibilitatea de a face rezervări la o dată alternativă. "Ne pare foarte rău că acţiunile Balpa vor afecta alte mii de planuri de călătorie", a spus aceasta. „Îi îndemnăm să îşi anuleze greva şi să revină la negocieri”, a adăugat aceasta, potrivit BBC.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

4 Comentarii

max max
15.09.2019, 09:51:45

jegurile de la blue air s-ar fi facut ca ploua.nu ar trimite nici un email sa anunte cum mi-au facut in data de 2 sept. cand a intarziat avionu 12 ore fara sa ofere o explicatie,anuntau intr-una ca va pleca peste 2 ore....

+2 (2 voturi)
Costica vasile
15.09.2019, 10:27:53

La fel am patit eu cu Lufthansa....nu au trimis avion spre Bucuresti si nu am avut cu ce pleca in Germania si apoi mai departe ! Când am cerut compensatii...mi-au dat cu flit !Ma tot intrebau daca nu pot amana calatoria ! Nesimtiti !

+1 (1 vot)
Tepes
15.09.2019, 13:16:05

max max Am pățit și eu cu jegurile de la Wizzair. Ne-am înbarcat și după vreo zece minute am fost anunțați că plecăm întro jumătate de oră. Și au ținut-o așa 3 ore. În această perioadă tot intra și ieșea personal de la sol în cabina avionului. În sfârșit sau închis ușile și comandantul aeronavei și-a cerut scuze pentru că jegurile din echipa de revizie a Luftahansa, care se ocupă de reviziile avioanelor Wizzair, abia acum au terminat. Am mai pățit și cu jegurile de la FlixBus, companie auto de transport germană. Am urcat în autocar în terminalul din Munchen și după vreo 10-15 minute după ora de plecare, suntem anunțați că trebuie să așteptăm doi pasageri care întârzie, dar nu mult. Am stat 4 (patru) ore în autocar așteptând plecarea. Au fost unii care au renunțat și au luat taxiul ca să nu piardă avionul. La un moment dat a apărut șoferul, a pornit autocarul și și-a cerut scuze de întârziere pentru că șoferul care trebuia să conducă autocarul are febră și a venit el să-l înlocuiască. Minciuni ale jegurilor de la FlixBus. Cum să nu ai un șofer de rezervă în autogara de unde pleacă cursa? Dar Bueair fiind companie românească este mai jegoasă. Nu max?

+2 (2 voturi)
max max
15.09.2019, 22:09:46

dupa ce ai patit si tu cu unguri de la Wizzair cre'ca toti sunt la fel doar ca cei de la blue air o tot comit intr-una cu intarzieri..