Business Internaţional

articolul anterior articolul urmator

Copleşită de cerere, Lufthansa recurge la „Jumbo Jets” pentru a asigura transportul turiştilor către Mallorca

1
12 Jun 2021 15:36:17
Autor: Melania Agiu
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

În faţa cererii excepţionale, Lufthansa recurge la cele mai mari avioane de care dispune, „Jumbo Jet” Boeing 747-8, pentru a transporta turiştii germani în căutare de soare pe insula lor preferată Mallorca, transmite Le Figaro.

Patru zboruri ale legendarului 747-8, modelul următorului avion prezidenţial american Air Force One, sunt programate pentru iulie şi august - o premieră, afirmă sursa citată.
 
Majoritatea avioanelor 747, folosite în mod obişnuit pentru zboruri transatlantice, se află la sol de mai bine de un an, victime ale prăbuşirii traficului aerian şi ale închiderii continue a majorităţii destinaţiilor pe distanţe lungi din cauza pandemiei de coronavirus.
 
Această aeronavă, cea mai mare din flota Lufthansa, va zbura de la Frankfurt pe insula spaniolă patru sâmbete la rând. Pe 31 iulie, un Airbus A350 de 293 de locuri, „cel mai ecologic avion de cursă lungă din flotă ”, va consolida programul.
 
De asemenea, grupul european de transport aerian a specificat că va „compensa emisiile de CO2 generate de aceste zboruri neprevăzute”.
 
În general, Lufthansa foloseşte pentru această cursă aeronave Airbus A321 – un model mai clasic pentru acest tip de zboruri intra-europene. Dar cererea a urcat extrem de puternic după relaxarea restricţiilor privind călătoriile.
 
Destinaţie foarte apreciată de germani, până la punctul de a fi numită al „17-lea land german”, Mallorca este foarte căutată de turişti. Rezervările pentru Palma s-au multiplicat cu 25 între aprilie şi iulie, arată compania, care spune că „reacţionează ” la cerere cu această „ ofertă excepţională.". Înainte de pandemie, circa cinci milioane de turişti germani vizitau insulele Baleare în fiecare an.
 
Lansat în 1970, 747 trăieşte o lungă agonie iar Boeing a anunţat anul trecut că va înceta producţia sa în 2022. Grupul, care include şi companiile Swiss, Austrian Airlines şi Brussels Airlines, a suferit, la fel ca întregul sector aviatic, consecinţele pandemiei.
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

1 Comentariu

imsi2 imsi2
13.06.2021, 13:34:25

Pai cit n a mai zburat n a produs carbon asa ca n a trebuit sa plateasca. trebuia sa i duca cu carutele trase de cai flamanzi ca si aia se baliga daca maninca iarba si produc efect de sera. De unde se vede ca nicicum nu i bine daca stai nu i bine ca nu ies bani si actionarii se incrunta, daca zbori faci fum si iar nu i bine ca se ncrunta elcologistii care acum sunt pe camp si protejeaza plosnitele. Cel mai bine ii sa faci ce spune nevasta si cand scapi de acasa sa te imbeti dupa sistemul sovietic. Votca cu halba de bere cheful tine 10 minute recuperarea 24 ore.

+1 (1 vot)
Modifică Setările