Business Internaţional

articolul anterior articolul urmator

Johnson & Johnson anticipează creşterea cu 46% a vânzărilor sale de vaccinuri pentru Covid-19 în 2022, la 3,5 miliarde de dolari

1
26 Jan 2022 07:40:49
Autor: News.ro
Vaccin Johnson & Johnson foto Shutterstock
Vaccin Johnson & Johnson foto Shutterstock

Johnson & Johnson estimează vânzări de până la 3,5 miliarde de dolari ale vaccinului său împotriva Covid-19 în 2022, reprezentând o creştere de 46% pentru vaccinul care s-a descurcat prost în comparaţie cu rivalii săi, şi a spus că va fi nevoie de o atitudine mai agresivă privind tranzacţiile diviziei sale de dispozitive medicale, transmite Reuters.

Prognoza companiei referitoare la veniturile din vaccinuri pentru 2022 este peste estimările de pe Wall Street, care au fost reduse din cauza preocupărilor legate de siguranţă, precum şi a utilizării scăzute în Statele Unite.
 
Noul director general al J&J, Joaquin Duato, a declarat că prioritatea lui acum este să se concentreze mai mult pe partea de achiziţii” pentru divizia de dispozitive medicale, care este a doua mare afacere ca mărime după venituri a grupului.
 
”În timp ce istoria noastră trecută sugerează întotdeauna tranzacţii mai mici... nu avem un plafon artificial în ceea ce priveşte dimensiunea tranzacţiilor”, a spus el într-o discuţie cu analiştii.
 
Compania a raportat vânzări de 2,39 miliarde de dolari pentru vaccinul împotriva Covid în 2021, ratând propria ţintă a unor vânzări de 2,5 miliarde de dolari, într-un an marcat de poticniri în producţie, preocupări legate de siguranţă şi cererea neuniformă pentru un vaccin prezentat cândva ca un instrument promiţător pentru inocularea populaţiilor din zonele greu accesibile.
 
Prin comparaţie, Pfizer estimează vânzări de 29 de miliarde de dolari în 2022 ale vaccinului pentru Covid-19 dezvoltat împreună cu partenerul german BioNTech, în timp ce Moderna anticipează vânzări de 18,5 miliarde de dolari ale vaccinului său în acest an.
 
J&J, cel mai mare conglomerat de asistenţă medicală din lume, intenţionează să-şi separe divizia de sănătate pentru consumatori, pentru a se concentra pe marile sale divizii de produse farmaceutice şi de dispozitive medicale.
 
Deoarece unitatea de produse farmaceutice a crescut peste nivelurile pieţei de ceva timp, ”concentrarea pe divizia de dispozitive şi aducerea ei într-un loc mai bun are o mulţime de sens, mai ales că determină sănătatea consumatorilor”, a spus Evans.
 
Pe ansamblu, vânzările din trimestrul al patrulea, de 24,80 miliarde de dolari, au ratat aşteptările analiştilor, de 25,29 miliarde de dolari, potrivit datelor Refinitiv, deoarece vânzările unor tratamente generatoare de venituri mari, cum ar fi medicamentul pentru cancer Imbruvica şi tratamentul pentru boala Crohn, Stelara, au fpst sub aşteptări.
 
Vânzările de 6,86 miliarde dolari pentru segmentul dispozitivelor medicale au ratat estimările de 6,98 miliarde dolari, deoarece creşterea numărului de cazuri de Covid-19, provocată de varianta Omicron, a determinat spitalele să întârzie din nou procedurile chirurgicale neurgente, cum ar fi protezele de şold şi de genunchi.
 
Imbruvica, pe care J&J o împarte cu AbbVie, a avut vânzări de 1,06 miliarde de dolari, sub estimările de 1,17 miliarde de dolari.
 
Vânzările Stelara, de 2,33 miliarde de dolari, au ratat estimările de 2,45 miliarde de dolari.
 
Pe ansamblu, J&J se aşteaptă în 2022 la vânzări de la 98,9 miliarde de dolari până la 100,4 miliarde de dolari, peste estimările Wall Street de 97,79 miliarde de dolari.
 

Vă recomandăm şi: 

 
Gigantul american al cazionurilor Wynn va construi un complex de lux cu 1.000 de camere în Emiratele Arabe Unite, introducând ”jocurile de noroc legale”
 
Riscurile unui război, luate în calcul de investitori: Toţi vom plăti, iar Europa de Vest este parţial de vină
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

1 Comentariu

Ţepeş
26.01.2022, 13:25:06

Așadar J&J nu și-a atins targetul de vânzări de vaccin. Nasol. Am o idee. Nu e e prea nouă și nici foarte originală, dar poate că va merge în situația dată. Deci, ce ziceți de vaccinarea obligatorie a întregii populații de pe planetă, de vreo 3 ori pe an? Sunt aproape convins că, chiar cu concurența celorlalte firme producătoare de vaccin, J&J își va putea atinge ținta propusă la vânzarea de vaccin. An de an.

-17 (17 voturi)
Modifică Setările