O firmă de investiţii devine acţionar majoritar la Victoria’s Secret

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Guliver / Getty Images
FOTO Guliver / Getty Images

O firmă de investiţii a devenit acţionar majoritar al cunoscutului brand de lenjerie intimă, Victoria’s Secret, scrie Reuters, precizând că L Brands va deţine doar 45% din acţiuni, restul revenindu-i Sycamore Partners.

L Brand se va concentra în viitor pe brandul său principal, Bath & Body Works, transmite Reuters.

Fondul de investiţii va deţine 55% din Victoria’s Secret, cel mai cunoscut brand de lenjerie din lume, iar L Brands va păstra 45%.

Bath & Body Works, care comercializează săpunuri şi parfumuri pentru locuinşe, va fi administrată ca o companie independentă.

Directorul general Leslie Wexner, care a cumpărat Victoria’s Secret în 1982 şi i-a conturat imaginea prin angajarea unor supermodele care să poarte sutiene încrustate cu pietre preţioase şa showurile anuale de modă, va demisiona, iar rolul său va fi preluat de directorul general al Bath & Body Works, Andrew Meslow.

Wexner, în vârstă de 82 de ani, va deveni preşedinte de onoare, iar Meslow,, în prezent director operaţional al Bath & Body Works, va intra în consiliul de administraţie. Trei alşi directori vor fi înlocuiţi.

L Brands, care are o capitalizare de circa 7 miliarde de dolari, s-a confruntat cu scăderea vânzărilor Victoria’s Secret, pe fondul concurenşei intense din partea retailerilor online. Compania a fost criticată pentru imaginea demodată a brandului şi pentru o lenjerie care nu i-a în considerare toate tipurile de corp.

În 2019, brandul a reprezentat aproape jumătate din veniturile grupului, de 13,24 miliarde de dolari, dar vânzările au scăzut în ultimele patru trimestre. Veniturile Bath & Body Works sunt în creştere.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite