Imobiliare

articolul anterior articolul urmator

Autostrada Lugoj-Deva. API: Prostia, nemernicia, orgoliul stupid şi incompetenţa criminală au creat un uriaş muzeu de autostradă de 43 de km

9
13 Aug 2019 13:05:22
Autor: Elena Deacu
Autostrada Lugoj Deva FOTO Asociaţia Pro Infrastructură
Autostrada Lugoj Deva FOTO Asociaţia Pro Infrastructură

Asociaţia Pro Infrastructură critică refuzul Companiei de Autostrăzi de a recepţiona lucrările pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, spunând că „prostia, nemernicia, orgoliul stupid şi incompetenţa criminală au creat un uriaş muzeu de autostradă de 43 de km”.

„Ieri, raţiunea şi buna credinţă au fost învinse, din nou! «Responsabilii» din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au refuzat recepţia lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, invocând probleme tehnice de execuţie. Prostia, nemernicia, orgoliul stupid şi incompetenţa criminală au creat un uriaş muzeu de autostradă de 43 de km în România, ţara cu şoselele cele mai periculoase din UE (96 morţi la 1 milion locuitori în fiecare an)”, acuză Asociaţia Pro Infrastructură.

Potrivit reprezentanţilor API, pe toţi cei 21 km ai sectorului Holdea-Ilia se poate circula în deplină siguranţă, aşa cum se poate vedea şi din imaginile surprinse astăzi din teren.

De asemenea, eventualele lucrări nefinalizate şi neînţelegeri între constructor şi CNAIR pot fi soluţionate în perioada următoare, sub trafic. „În mod evident, autostrada este mult mai sigură decât DN68A: un drum cu gropi cârpite, foarte îngust şi plin de viraje strânse”, potrivit reprezentanţilor API.

Ei susţin că ”am mai trăit un episod similar din acelaşi film prost”: lotul 3 al Autostrăzii A10 Sebeş Turda a stat închis degeaba 8 luni de zile, tot din cauza disputelor surde dintre CNAIR şi antreprenor.

„Culmea ironiei, recepţia pe lotul 4 a fost acceptată, dar tronsonul de 22 km dintre Ilia şi Deva nu poate fi deschis pentru că nodul Ilia se află pe lotul 3!”, mai susţin ei.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

9 Comentarii

Ba! ciudă
13.08.2019, 13:21:53

Românu e născut drumar- ar scrie iubitul Podar- că doar are acest dar, de la Traian și din sânge de roman, care iată! a pus piatră peste piatră în străbuna vatră: abia a ajuns ca Via Appia... (Di vină: APIA)

0 (2 voturi)
imsi imsi
13.08.2019, 13:54:49

Cine s a ars sufla si n iaurt. receptia inseamna acceptarea lucrarilor asa cum sunt la data respectiva si plata lor integrala. Fii sigur ca a doua zi dupa semnare DNA ul ar fi fost calare pe ei si pt orice cui decontat dar nebatut pina la floare le ar fi deschis dosar penal romanilor nu spaniolilor. Asa ca mai incet cu afirmatiile aiurea. daca in contract scrie ca trebuie puse flori de o anumita culoare si tu accepti unele la acelasi pret dar de alta culoare si esti pus de PSD director fii sigur ca asta iti va aduce un dosar de frauda si abuz in serviciu din partea DNA si DIICOT. Dupa ce vei fi purtat prin tribunale si anchete incatusat si filmat de tot felul de TV uni si golani ca Ceausescu si Bot te vor scuipa in public probabil ca o curte de apel va considera ca si au batut joc de tine destul si va spune fapta nu exista. Asa ca daca sunt nerealizari la lotul 3 sa faca bine constructorul sa le finalizeze cf contractului iar cretinii care nu stiu sa conduca sa umble cu traista n spinare pe cararea pietonala. Mortii pe soselele din Romania se vor inmulti pe autostrada fiindca soferii sunt rai habar n au de reguli si isi inchipuie ca pot face ce vor.

-1 (3 voturi)
idna id
13.08.2019, 16:06:37

imsi imsi E mai complicat. Lăsând la o parte eventualele mici defecte, ce pot fi remediate ulterior, buba este faptul că există realizări peste contract, nu nerealizări. Ecoduct cerut prin acordul de mediu (de către statul român), ulterior semnării contractului (cu același stat român). Lucrări care costă milioane de euro și există în teren. Posibil/probabil imposibil de plătit legal pe contractul existent (care nu prevedea așa ceva). În fine, ca la noi la nimeni. Iar statul român (CNAIR) vrea o soluție șmecherească, nu cea corectă (frică, lașitate, rea voință, cine mai știe de ce).

+1 (1 vot)
elfu
13.08.2019, 14:04:40

iar astia de la pro infrastructura ? va tot laudati cu modificarile facute pentru E85 - o mizerie .... traficul este sugrumat .. pe E85 ai limitare de 50 km si 70 in camp.... ce tampenie ... mai bine se largea drumul la 2 benzi pe sens ( se putea face sub trafic ) si era totul ok .. cum sa faci 2+1 si 1+2 in zona de campie ? Dar voi , de la pro infrastructura , sunteti "specialisti" si sugerati solutii alora de la drumuri ( care nu stiu meserie si se lasa dusi cu vorba ) Este vorba de sectorul "experimental" dintre B si Urziceni .. o intrebare pentru drumari - cat a costat toata povestea ?

+1 (1 vot)
Srb Srb
13.08.2019, 15:29:02

Nu am inteles niciodata de ce pe E85 exista 1 + 1/2 benzi pe sens... Nu am inteles niciodata de ce pe acel drum "european", viteza este limitata la 50 km in localitati. Pai drumul european are limita de 110 km/h, asadar limitarea de 50 km/h este o prostie. E85 NU ESTE DRUM EUROPEAN!! Comisia Europeana ar trebui informata despre minciunile autoritatilor romane care raporteaza "drum european" dar care in fapt este o poteca de drum national. Puteau nesimtitii de responsabili cu dezvoltarea drumului sa il faca de 2 benzi pe sens (asa cume ste DN1), si nu 1 + 1/2 benzi pe sens. Acum ar fi putut instala separatoare de beton intre sensuri si era deja drum de mare viteza. Tara de KK cu prosti gramada! Pacat de noi, cetatenii care suportam gainariile lor.

Vezi toate comentariile (9)