Investiţii

articolul anterior articolul urmator

De ce nu va fi gata trenul Gara de Nord - Otopeni pentru Euro 2020. CFR SA a lansat licitaţia

6
12 Feb 2019 17:20:38
Autor: Elena Deacu

6 Comentarii

Rapidulet
12.02.2019, 18:15:20

Daca era vorba de o lege pentru politicienii penali imediat se rezolva, se alocau si fonduri, era tot interesul. Trebuie sa ne facem mereu de ras in toata lumea cu incapacitatea de care dau dovada astia de la psd/pcr. Niste mincinosi si niste penali, ce sa construiasca astia, decat averi pentru ei si pentru rubedeniile lor!

Cel Mare Scarambeu
12.02.2019, 18:34:10

Problema este ca nu numai linia de tren nu e gata pana in 2020.Deocamdata nici de stadioane nu s-au apucat si nici de metrou.Mai bine se angajau sa faca un aeroport pana in centrul Bucurestiului si nu mai aveau nevoie de tren si de metrou.Ce o fi facand Gica Popescu ala de nu le mai termina odata???

PETRE
12.02.2019, 19:08:23

CFR-ul este cu ochii pe ... Giulesti. Daca stadioane nu e, atunci ce ne mai trebuie tren Bucuresti-Otopeni pentru 2020?

Sorin Ionascu
12.02.2019, 20:03:26

14 luni pentru mai putin de 3km de cale ferata obisnuita. In acelasi timp chinezii au construit linia MAGLEV de 35km intre aeroportul din Shanghai si centru, proiect care a costat 1 miliard de dolari si care a necesitat constructia cu maxima precizie (abaterea pe toata lungimea liniei e sum 2mm!!!!) si pe un teren foarte dificil, mare parte din linie fiind pe viaducte, pentru a se putea asigura orizontalitatea ei. Trenurile circula pe ea cu 400km/h si strabat distanta in mai putin de 15min. Romanii nici macar nu vor reusi sa faca o cale ferata obisnuita in acest timp, sigur vor fi intarzieri si felurite deficiente, ce se vor vedea ulterior.

Tepes
12.02.2019, 21:32:17

Sorin Ionascu Un tren care merge cu 400 km/h ar trebui ca într-un sfert de ora să străbată 100 km. Dar probabil că ai vrut să scrii că are nevoie de 5-6 minute.