Prima parte din Magistrala 6 de metrou a fost scoasă la licitaţie. Când vor fi gata lucrările

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Imaginea Zilei / Compania Metrorex a invitat mai mulţi reprezentanţi media dar şi oficiali ai administraţiei locale la prezentarea stadiului lucrărilor la construcţia Magistralei 5 a metroului bucureştean în cartierul Drumul Taberei din Capitală / FO

Primul tronson al Magistralei 6 de metrou 1 Mai - Otopeni a fost scos la licitaţie de către Metrorex. Este vorba de un tronson de şase kilometri cu primele şapte staţii, de la 1 Mai şi până la staţia Tokyo (zona complex comercial Băneasa), pentru care Comisia Europeană va acorda finanţare nerambursabilă.

Contractul are o valoare estimată de 1,3 miliarde de lei şi termenlul de realizare va fi de patru ani (48 de luni).

Metrorex a publicat în SEAP licitaţia pentru proiectare şi execuţie lucrări structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 Mai - Tokyo”. Contractul are ca obiect proiectarea şi execuţia structurilor staţiilor şi interstaţiilor (galerii şi tuneluri) de metrou şi are o valoare estimată la 1.269.784.510 lei. 

Contractul include primul tronson cu şapte staţii pentru care Comisia Europeana a fost de acord să-l finanţeze cu fonduri europene nerambursabile. Pentru tronsonul următor, de la staţia Tokyo până la Aeroportul Otopeni, Metrorex va realiza o licitaţie separată şi va finanţa lucrarea din fonduri bugetare şi împrumuturi. 

Proiectare şi execuţie structură de rezistenţă staţii şi tuneluri: 

Galerie la staţia 1 Mai existentă

Pajura

Expoziţiei

Montreal

Gara Băneasa

Aeroport Băneasa

Staţia Tokyo

Licitaţia se va desfăşura după cel mai bun raport calitate – preţ, în care componenta financiară va conta în proporţie de 40%, iar propunerea tehnica va conta în proporţie de 60%. 

Durata de implementare a contractului, odată ce va fi semnat, va fi de 48 de luni. 

Data limită pentru depunerea ofertelor este 18 aprilie 2019. 

Construcţia Magistralei M6 va porni de la staţia 1 Mai şi va ajunge, într-un final, la aeroportul Henri Coandă. Trebuie precizat însă că M6 va funcţiona pe traseu comun cu M4 de la staţia 1 Mai până la Gara de Nord. Astfel, M6 va porni efectiv din Gara de Nord şi va ajunge la Otopeni fără să fie nevoie schimbarea trenurilor de către călători. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite