Proşti, ticăloşi sau trădători: Ministerul Transporturilor ar trebui complet închis

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proşti, ticăloşi sau trădători sunt politicienii români ce şi-au aservit şi deservit Ţara unor interese personale meschine sau, mai rău, unor interese străine îndreptate împotriva românilor. Dar mai proşti, mai ticăloşi şi mai trădători sunt cei care au condus de-a lungul timpului Ministerul Transporturilor, cea mai mare ţeapă ce şi-au putut-o lua Românii, o gaură neagră în bugetul de stat fără nici o realizare marcabilă.

În cei 28 de ani ce s-au scurs după revoluţia română, cel care ar fi trebuit să aducă o schimbare majoră în viaţa românilor, Ministerul Transporturilor, o gaură neagră în bugetul de stat, a reuşit marea neperformanţă de a nu reuşi să construiască o reţea de autostrăzi care să lege toate regiunile istorice ale României de restul Europei civilizate.

Românii o duc cu siguranţă mai bine după 1989, dar meritul politicienilor români este acela că au reuşit cu succes să limiteze acest lucru, căci totul nu se datorează politicilor duse pe plan intern, ci trendului global de creştere economică, inovaţiei, dar mai ales faptului că facem parte din cel mai puternic şi bogat bloc economic al lumii.

Ce au reuşit ai noştri să facă este să nu o ducem mai bine şi cu asta de descurcă perfect.

La 100 de ani de la Marea Unire a tuturor românilor într-un singur stat ar fi trebuit să facem o mare sărbătoare şi să tăiam panglica Autostrăzii Unirii, cea care să lege Moldova de Bruxelles. Nu doar că acest lucru nu s-a întâmplat, dar nimeni nu şi-a propus să facă acest lucru.

Actualul ministru Băcăoan al transporturilor, Lucian Şova, pare să fie pus acolo pe post de bibelou: nici un proiect nu a mişcat sub acesta. Nu ştiu care este preocuparea sa zilnică, sau de ce Lucian Şova se duce la muncă, dar cu siguranţă de construit autostrăzi nu ar fi trebuit să fie vorba. Poate are bunul simţ(sigur că nu are) să îşi doneze întreg salariul din moment ce nu putem discuta de nici o performanţă a acestuia.

Ministerul Transporturilor este la acest moment un monument de prostie, ignoranţă şi iresponsabilitate, un minister care ar trebui complet închis, sigilat şi, de ce nu, cum spuneau copiii: dat cu untură şi apoi la câini să îl mănânce.

Catedrala Marii Unirii - singurul obiectiv naţional atins

Singurul obiectiv naţional atins în Anul Centenar este construirea Catedralei Marii Unirii. Pentru cei care nu cunosc acest lucru, catedrala nu reprezintă un moft al actualului Patriarh.

Ideea construirii unei catedrale a venit imediat după 1918, dar niciodată până la acest moment nu s-a găsit acea generaţie care să ducă proiectul la îndeplinire.

Catedrala reprezintă în fapt un monument închinat tuturor românilor care s-au sacrificat pentru neamul românesc, ce s-au luptat pentru întregirea Ţării, pentru independenţa ei şi pentru păstrararea ei.

Iată că B.O.R. se dovedeşte un cu mult mai bun manager decât statul români şi duce la îndeplinire ceea ce românii şi-au propus acum 100 de ani.

image

Referendum pentru Unire - un alt obiectiv obligatoriu să fie atins

Pe fondul tuturor acestor eşecuri în lanţ, societatea civilă încearcă să salveze ceea ce se mai poate salva din Anul Centenar.

În acest moment, sute de voluntari sunt implicaţi în campania de strângere de semnături pentru a face din Constituţia României una unionistă. Se doreşte introducerea unui preambul unionist.

Mai multe informaţii puteţi găsi aici.

Pe 1 decembrie, toţi unioniştii vor fi la Alba Iulia, dar nu numai unioniştii. Este anul centenar şi cu toţii trebuie să facem din Unirea României cu Republica Moldova un obiectiv naţional, aşa cum a fost el definit în 1859, contrar voinţei actualei clase politice ce îşi urmăreşte doar propriul interes, străin de popor.

Să reuşim acest demers, pe fondul eşecurilor în lanţ ale clasei politice, devine la acest moment o obligaţie pentru salvarea Anului Centenar.

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite