Şcoala de afaceri ASEBUSS oferă consultanţă pro bono managerilor şi antreprenorilor, ȋn valoare de 100.000 de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste 50 de practicieni din reţeaua ASEBUSS, profesori şi absolvenţi ai programului Executive MBA, ȋmpreună cu experţi ai companiei sale de training, Exec-Edu, vor oferi consultanţă gratuită managerilor şi antreprenorilor care au de suferit de pe urma crizei.

Astfel, ȋn perioada 1 aprilie-15 mai, fiecare consultant va lucra, ȋn medie, patru ore pe săptămână pentru a răspunde cererilor primite. Ȋn majoritatea cazurilor, diagnosticul situaţiei, analiza şi eventualele soluţii vor fi discutate ȋn cadrul unei echipe de specialişti. Valoarea acestei initiative depăşeşte cu mult 100.000 de euro, raportat la costul orelor de consultanţă din piaţă. 

„Suntem conştienţi de provocările şi dificultăţile pe care le ȋntâmpină majoritatea companiilor. Ȋn mod special cele antreprenoriale au de suferit ȋn această perioadă, ȋn care problemele legate de oameni şi cele financiare se propagă ȋn lanţ, afectând clienţii, furnizorii, piaţa de business, ȋn general. Este un moment ȋn care oricine poate să ajute, trebuie să o facă, pentru că, după această criză, vom avea cu toţii, ȋntr-un fel sau altul, de suferit”, a declarat Ovidiu Dȋmbean-Creta, Rector ASEBUSS. 

Echipa de consultanţi implicată ȋn acest proiect reuneşte specialişti cu o experienţă bogată ȋn diferite industrii: bancară, telecomunicaţii, servicii medicale, publicitate, servicii financiare, vânzări online, servicii juridice etc.

Domeniile de consultanţă acoperite de practicienii Şcolii de Afaceri ASEBUSS şi companiei de training Exec-Edu cuprind toate zonele de management şi vor putea fi adaptate nevoilor exprimate de companiile interesate. Printre zonele acoperite se numără: 

  • Identificarea scenariilor de afaceri (Business continuity plan); 
  • Identificarea strategiei de resurse umane şi managementul costurilor cu resursele umane (People continuity plan);
  • Restructurarea portofoliului de produse; 
  • Adaptarea structurii companiei şi a structurii de vânzări la situaţia actuală;
  • Coaching pentru echipa de bord/echipa executive;
  • Participare gratuită la webinarii de managementul afacerii;
  • Business process re-engineering vs. Business process optimization;
  • Managementul costurilor ȋn situaţii de criză;
  • Managementul riscurilor şi evaluarea impactului financiar;
  • Management de proiect pentru situaţii de criză; kit de organizare internă;
  • Decizii de business, modele de afaceri, planul de afaceri;
  • Continuitatea şi dezvoltarea afacerii pe timp de criză;
  • Productivitatea personală, managementul timpului;
  • Managementul schimbării;
  • Managemenul vânzărilor; 
  • Marketing online;
  • Facilitarea iniţiativelor de reproiectare a proceselor sau de redefenire a priorităţilor stategice;
  • Restructurarea companiei.

Asociaţia absolvenţilor ASEBUSS – Business Club (powered by) ASEBUSS – va organiza, de asemenea, periodic, o serie de evenimente online, ȋn care vor fi discutate subiecte de actualitate şi posibile soluţii pentru diferite industrii, ȋncepand cu cele mai afectate de pandemia de coronavirus. Primul eveniment, pe teme de fiscalitate şi contabilitate, a avut loc la finalul lunii martie.

„Actualul context ne pune ȋn situaţia de a scrie şi rezolva studii de caz ȋn timp real, ȋn echipă, un mod de lucru cu tradiţie ȋn şcoala noastră. Nu există un moment mai potrivit decât acesta ȋn care să faci parte din comunitatea ASEBUSS”, a completat Bianca Ioan, Director Marketing şi Vânzări ASEBUSS.

Studenţii ȋnscrişi ȋn programele Executive MBA şi Entrepreneurial MBA beneficiază de sprijin şi consultanţă ȋn cadrul fiecărui proiect individual, pe situaţia reală din cadrul companiei ȋn care lucrează sau pe care o deţin. Suplimentar, ȋntreaga echipă de profesori este disponibilă pentru suport şi consultanţă, inclusiv pe probleme cu care se confruntă participanţii MBA ȋn activitatea zilnică.

ASEBUSS este primul furnizor de programe MBA româno-americane din România, cu activitate pe piaţa serviciilor de business education ȋncă din 1993.  În prezent, derulează două programe – Executive MBA şi Entrepreneurial MBA, ambele în parteneriat cu universităţi americane de prestigiu. ASEBUSS are cea mai mare comunitate de alumni din România – peste 1.500 de manageri şi antreprenori. Absolvenţii ASEBUSS conduc companii mari din domenii precum farma, retail, producţie, bancar sau IT.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite