Şi magazinele online iau măsuri de protejare a clienţilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Unul dintre magazinele online cu mobilier şi decoraţiuni a luat o serie de măsuri de protejare a clienţilor şi angajaţilor săi astfel încât să fie limitată o posibilă contaminare a acestora.

Având în vedere situaţia actuală, Bonami, magazinul online cu mobilier şi decoraţiuni, a decis să aplice reguli stricte pentru a proteja atât sănătatea angajaţilor cât şi a clienţilor săi.

Angajaţii companiei din biroul situat în Praga, dintre care fac parte şi români, lucrează acum toţi online, de acasă, pentru a nu se expune niciunui risc. Pentru cei din depozit, au fost implementate următoarele proceduri de siguranţă:

Sunt monitorizati pentru a constata orice îmbolnăvire. De asemenea le este măsurată în mod regulat temperatura.

Sunt folosiţi dezinfectanţi, atât pentru personalul care lucrează în depozit, cât şi pentru toate documentele de predare. De asemenea, curăţarea spaţiilor de lucru se face foarte des.

Predarea coletelor către curieri se efectuează fără interacţiune umană (păstrându-se distanţa minimă de 2 metri între angajatul Bonami şi curier). În plus, toţi angajaţii au fost instruiţi cu privire la măsurile de siguranţă, având în permanenţă produse de dezinfecţie personală.

Livrarea comenzilor se face direct la domiciliu iar returul este gratuit.  Bonami nu se dezminte şi rămâne o sursă bogată de inspiraţie, venind cu sugestii creative pentru petrecerea timpului acasă, sfaturi şi proiecte DIY.

Compania îşi doreşte ca, împreună cu angajaţii şi clienţii săi, să depăşească această perioadă dificilă, prin prevenţie, responsabilitate şi solidaritate.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite