Ştiri economice

articolul anterior articolul urmator

Asociaţia Pro Infrastructură, despre cum se circulă în România: Sunt locuri unde poţi să dispari cu totul în asfalt, nu doar să-ţi pierzi pixul ca pe Lugoj-Deva FOTO

4
16 Sep 2019 15:52:05
Autor: Afrodita Cicovschi

Refuzul autorităţilor de a deschide circulaţiei lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva continuă să stârnească ample reacţii. Una dintre asociaţiile care monitorizează starea infrastructurii rutiere atrage atenţia că, în România există porţiuni de zeci de kilometri unde există riscul unor grave accidente rutiere, ce se pot solda cu pierderea de vieţi.

„După manipularea grosolană de miercuri, când Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a lansat în mass media o fotografie cu o crăpătură în asfalt "măsurată" cu un pix în capătul vestic al lotului 3 al A1 Lugoj-Deva, un membru al comunităţii noastre a folosit acelaşi instrument hi-tech în gropile de pe DN68A, segmentul paralel cu autostrada-muzeu de 21 km. Rezultatele se văd în pozele ataşate.
 
Şoferii sunt nevoiţi să îşi rişte viaţa şi să-şi facă praf maşinile pe cei 25 de km ai DN68A dintre Săcămaş şi Holdea: o şosea îngustă cu o bandă pe sens plină de cratere unde poţi să dispari cu totul, nu doar să-ţi pierzi pixul, cu un trafic infernal înghesuit în coloană croşetând prin curbe foarte periculoase.
 

În continuare cerem răspicat: Deschideţi autostrada şi vă puteţi certa/judeca prin instanţe ani de zile!”, scrie Asociaţia Pro Infrastructură.
 
 
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

4 Comentarii

elfu
16.09.2019, 16:05:19

API, din cauza voastra experimenteaza CNAIR-ul pe E85 tot felul de prostii luate cu copy/paste din strainatate...

+1 (1 vot)
ileana iliescu
16.09.2019, 16:42:56

ce copy-paste,experimenteaza dobitocii pe prosti cu cheltuieli mari,sa stai vineri dupa amiaza o ora pe 20km intre Sinesti si Movilita,numai un scurt la minte putea sa strice un drum care de bine de rau pe o banda si jumatate asigura fluidizarea circulatiei,in trafic pe E85 sunt si carute si autoturisme conduse cu mare prudenta de persoane in varsta sau de soferi incepatori,daca prinzi in spatele unuia ca cel amintit anterior drumul pe o banda, stau in trafic toti insiruiti pe km,ca asa a vrut un statut la minte.

+2 (2 voturi)
elfu
24.09.2019, 16:38:13

si ghici ce se intampla dupa ce scapa lumea de acest sector unde circuli cu viteza melcului ... in mod normal, modificarea geometriei drumului ar fi trebuit facuta dupa o analiza. Solutia normala - in conditiile in care numarul de autovehicule creste de la an la an - ar fi fost latirea cu cate 1 m pe sens astfel incat acel drum sa devina un drum EUROPEAN cu 2 benzi pe sens ... simplu si functional.

Una pe zi
16.09.2019, 20:48:27

spaniolii ofera o garantie de doar 4 ani. cine a semnat contractele astea cu spaniolii? foarte bine ca nu au acceptat o autostrada cu mari probleme.