Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură: „Modificarea traseului la Autostrada Comarnic-Braşov nu implică nicio amânare a termenelor stabilite“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Modificarea traseului pentru Autostrada Comarnic-Braşov, care nu va mai trece prin oraşul Buşteni, ci va avea un tunel prin munţi de 10 kilometri, nu implică nicio amânare a termenelor stabilite anterior, acestea rămânând aceleaşi, astfel că pe 15 octombrie 2013 se vor depune ofertele, se arată într-o precizare a Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine.

„Informaţia apărută astăzi, 16.09.2013, în presă şi care face referire la o presupusă amânare a licitaţiei pentru construcţia tronsonului de Autostradă  Comarnic-Braşov este total eronată. Domnul Narcis Neaga, director general al CNADNR,  a confirmat pentru «Gandul» doar că traseul a fost modificat în timpul etapei de dialog ce s-a încheiat la începutul lunii august, anul curent“, se arată într-o precizare a Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine. 

Traseul autostrăzii Comarnic-Braşov a fost modificat cu aproximativ o lună înainte de a fi anunţat câştigătorul contractului de concesiune. Astfel, tronsonul nu va mai trece „aproape de mijlocul oraşului Buşteni“, adoptându-se varianta construirii a aproximativ 10 kilometri de tunel pe cei 58 de kilometri de autostradă, a explicat directorul general al CNADNR, Narcis Neaga, pentru „Gândul“.

„După săptămâni de negociere în cadrul perioadei de dialog competitiv am convenit modificarea traseului autostrăzii Comarnic-Braşov. Studiul de fezabilitate era făcut în 2002, iar la acea dată Buşteniul nu avea dezvoltarea de acum. Dacă am fi respectat traseul din studiul de fezabilitate, autostrada ar fi trecut practic prin mijlocul localităţii Buşteni“, a declarat directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite