Ce trebuie să ştie un retailer ca să câştige bătălia pentru clienţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Thilo Kerner, head of business development SAP / Foto Wall-Street.ro
Thilo Kerner, head of business development SAP / Foto Wall-Street.ro

Află care sunt cele opt lucruri de care trebuie să ţină cont orice retaileri dacă vrea să câştige şi să îşi păstreze clienţii şi, de ce nu, să fie cu un pas înaintea competiţiei. Cei opt paşi au fost prezentaţi de către Thilo Kerner, head of business development SAP la Retail Arena, eveniment organizat de către wall-street.ro.

 1. Dezvoltaţi ori cumpăraţi instrumente prin care să vedeţi într-un singur loc datele despre clienţi şi produsele de pe stoc.  

 2. Creaţi o reţea prin care consumatorii pot să cumpere, dar şi să returneze produse oriunde.  

 3. Puneţi mobilitatea pe loc.  

 4. Dezvoltaţi-va în ţările în curs de dezvoltare. 

Citeşte mai mult pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite