Compania care se ocupă de întreţinerea metroului bucureştean angajează 7.500 de oameni, atât muncitori, cât şi ingineri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
metrou obor shutterstock

Compania care se ocupă de întreţinerea metroului bucureştean angajează 7.500 de oameni la nivel mondial, a anunţat vineri Alstom, precizând care sunt posturile pe care îşi doreşte să facă urgent angajări.

Alstom, producătorul francez de trenuri şi echipamente de infrastructură de transport, a precizat că 6.000 dinte aceste locuri de muncă vor fi pentru ingineri şi directori şi alte 1.500 pentru muncitori şi tehnicieni, relatează agenţia EFE.

Pe arii geografice, compania caută candidaţi pentru 3.900 de locuri de muncă în Europa (dintre care peste 1.000 în Franţa), 1.700 în la regiunea Asia-Pacific, 1.500 în America şi alte 400 în Africa, Orientul Mijlociu şi Asia centrală.

Directorul de resurse umane, Anne Sophie Chaveau-Galas, a subliniat că "datorită prezenţei noastre în peste 70 de ţări, propunem oportunităţi de muncă la scară mondială în sectoarele de producţie, programe informatice, inginerie şi servicii pentru talentele care vor să se implice în favoarea mediului înconjurător".

Alstom a subliniat că are un portofoliu de comenzi de 77,8 miliarde euro, din care 14,3 miliarde euro obţinute în primele trei trimestre ale exerciţiului financiar, în perioada martie - decembrie 2021. Asta înseamnă o creştere de 47% comparativ cu perioada similară a exerciţiului anterior.

În aceste nouă luni, încasările au crescut cu 11%, la 11,4 miliarde euro.

La prezentarea acestor cifre, joi, compania a confirmat perspectivele pentru tot exerciţiul financiar, cât şi pe termen mediu. Concret, se aşteaptă la o creştere medie a volumului de afaceri de peste 5% anual, în perioada 2020 - 2021 şi 2024 - 2025. 

Alstom activează în România de 27 de ani şi are deja 1.200 de angajaţi pe perioadă nedeterminată.

Compania se mândreşte cu mai multe premiere impresionante în transportul feroviar din România, cum ar fi:

  • Primul sistem de semnalizare ERTMS Nivel 2 instalat pe o linie feroviară convenţională reabilitată: Frontieră-Curtici-Arad-Km.614
  • Primul centru modern, complet automatizat, de management al traficului, la Arad; urmează cele de la Simeria şi Braşov, care vor fi implementate tot de Alstom
  • Primul sistem de semnalizare de tip CBTC instalat în România - Linia 5 a Metroului din Bucureşti, prima fază dată în folosinţă în septembrie 2020
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite