Cum a arătat Valentine`s Day pe internet. Cum au căutat îndrăgostiţii cadouri pentru 14 februarie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Când e vorba de cadouri, atât femeile, cât şi bărbaţii apelează la internet pentru mai multe idei
Când e vorba de cadouri, atât femeile, cât şi bărbaţii apelează la internet pentru mai multe idei

În ultimii ani internetul a devenit indispensabil pentru cei care ori sunt în pană de idei, ori vor mai multe informaţii noi care să-i ajute la luarea unei decizii.

Aşa s-a întâmplat şi anul acesta de Valentine`s Day, când căutările pe Google au vizat găsirea unui cadou potrivit pentru persoana iubită.

O analiză făcută de agenţia de marketing online, Today’s prezintă scurt studiu a ceea ce se întâmplă pe Internet când oamenii se preocupă cum să celebreze cât mai bine ziua iubirii.

„Când vine vorba de cei mai căutaţi termeni pe motorul de căutare Google, lista acestora începe în felul următor: cadouri pentru el sau cadouri pentru ea şi continuă astfel cadouri ziua indragostitilor, cadouri pentru iubit, cadouri pentru iubita, cadouri personalizate, cadouri ziua indragostitilor pentru el şi cadouri ziua indragostitilor pentru ea” arată analiza celor de la Today’s.

Bărbaţii, mai activi online

Studiul ne arată că cei care au căutat cadouri pe internet sunt destul de comozi. Căutările de pe dispozitive mobile au crescut cu 14% anul acesta.

Agenţia Today’s a observat o creştere a căutărilor pentru „cadou pentru ea”, de la aproximativ 124.000 în 2015 la aproape 135.000 în 2016. În ceea ce priveşte căutarea „cadou pentru el”, aici diferenţa este similară, doar că volumul total se apropie de 120.000 de căutări.

Studiul agenţiei de marketing a remarcat că pentru a găsi cadoul potrivit, bărbaţii sunt adepţii internetului, în timp ce femeile preferă să meargă la shopping.

Conform datelor Google Trends, Today's a remarcat că tendinţele de interes general pentru cadouri au anual câteva vârfuri. Cel mai mare este în luna decembrie, urmată de februarie, iar pe locul trei este martie. Acestea două din urmă sunt foarte bune pentru florăriile online, căutările online crescând foarte mult. Cele mai puţine căutări referitoare la cadouri sunt în lunile mai - iunie.

Plecând de la aceleaşi statistici, analiza Today’s mai arată că în ultimii 10 ani, între 2005 - 2015 căutarea generală „cadouri” pe Google a înregistrat o scădere de aproximativ 30-40%. Totuşi, căutările specifice de tip „cadouri pentru ea“ sau „cadouri personalizate“ înregistrează o creştere. Acest detaliu relevă cum se schimbă comportamentul de căutare în mediul online, utilizatorii devenind din ce în ce mai „nişaţi“ şi mai siguri de ceea ce vor să cumpere şi despre ce vor să se informeze.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite