Decizie importantă pentru pasagerii Ryanair afectaţi de greve

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O instanţă irlandeză a anunţat că pasagerii companiei aeriene low-cost Ryanair care au fost afectaţi de grevele interne de anul trecut nu vor primi compensaţii.

Curtea Districtuală Swords (Dublin) susţine că nicio compensaţie nu e datorată clienţilor a căror zboruri au fost întârziate/anulate din cauza acţiunilor de greve interne ale Ryanair de anul trecut, deoarece aceste greve sunt în afara controlului companiei aeriene.

RyanAir a salutat decizia instanţei irlandeze. „Ryanair se conformează în totalitate cu legislaţia EU261 şi a acomodat sau compensat clienţii afectaţi de un număr mic de întârzieri asociate grevelor / anulărilor, oferind întreaga asistenţă consumatorilor, acolo unde a fost necesar, incluzând cazare, masă şi rerutări. Cu toate acestea, deoarece anulările sunt în afara controlului Ryanair, nicio plată compensatorie EU261 nu e datorată, conform deciziei Curţii Districtuale Swords”, susţine compania.

Kenny Jacobs, Ryanair, a declarat: „Salutăm această decizie a Curţii Districtuale Swords care confirmă că nicio compensaţie nu este plătibilă clienţilor atunci când întârzierile/anulările asociate grevelor sunt în afara controlului companiei aeriene. Dacă aceste greve, susţinute de o minoritate a membrilor echipajului Ryanair, ar fi fost sub controlul Ryanair, atunci nu ar fi existat aceste întârzieri/anulări.

Această decizie uremează pronunţărilor similare ale instaţelor din Barcelona, Badajoz, Orense sau Pontevedra în Spania. Ryanair se conformează în totalitate cu toate legile EU261 şi procesează cazurile valide EU261 în termen de 10 zile – perioadă de timp de top în industrie”.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite