Ştiri economice

articolul anterior articolul urmator

Estimare la retailArena: Comerţul online ocupă 3% din totalul vânzărilor FMCG

1
19 Nov 2013 16:01:35
Autor: Wall -Street.ro
Potenţialul de creştere este puternic dacă se va lucra la infrastructură FOTO Arhivă Adevărul
Potenţialul de creştere este puternic dacă se va lucra la infrastructură FOTO Arhivă Adevărul

Comerţul online ocupă 3% din totalul vânzărilor din FMCG în România, iar potenţialul de creştere este ridicat, a declarat Raluca Raschip, consumer goods& retail director în cadrul GFK Romania, la evenimentul Retail Arena organizat de Wall-Street.ro.

"Consumatorii sunt pregătiţi, ei vor îmbrăţişa imediat aceste formate de comerţ, ceea ce face ca ritmul să fie mai alert, este oferta retailerilor şi cum şi le promovează. În România comerţul online reprezintă 3% din totalul vânzprilor FMCG, cifra care reprezintă procentul românilor care cumpără măcar o dată un produs", a declarat Raschip.
 
Cu toate acestea, România este mult în urma altor ţări dezvoltate. De exemplu, în Franţa procentul de penetrare a comerţului online în domeniul FMCG (bunuri de larg consum) a crescut de la 4% în anul 2010, la 23% în anul 2012.
 
Citeşte pe wall-street.ro mai multe 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

1 Comentariu

radu bradeanu
20.11.2013, 12:40:10

Enervante sunt comparatiile cretinoide facute intre puterea de cumparare a romanilor si tarile de Top, nu oricum.E ca si cum ai fi mirat de ce un Trabant nu e la fel de luxos ca un Rols,de ce oare?

Modifică Setările