Flight Refund: A crescut numărul incidentelor de zbor. Care sunt cursele aeriene cele mai afectate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Creşterea numărului de zboruri comerciale aduce cu sine şi creşterea numărului de incidente. O analiză efectuată de Flight Refund arată care sunt rutele cele mai afectate din punct de vedere al numărului de incidente.

Cursele către sau dinspre Roma şi Milano (cele mai importante destinaţii din Italia) şi aeroportul Hentri Coandă înregistrează un număr de trei ori mai mare de incidente decât în restul destinaţiilor din top 5, arată o analiză Flight Refund, companie specializată în obţinerea despăgubirilor pentru pasageri. Datele analizate, valabile pentru primele 10 luni ale anului, arată că zborurile pe relaţia Londra au înregistrat cea mai scăzută pondere a incidentelor, de numai 0,4%. Urmează în top 5 cursele către Cluj (0,5%) şi Paris (0,7%).

În primele 10 luni ale anului s-au înregistrat în cazul aeroportului Henri Coandă din Otopeni peste 9.700 de zboruri către sau dinspre cele mai importante destinaţii: Londra, Roma, Milano, Paris şi Cluj-Napoca. Dintre acestea, 85 au avut înregistrat întârzieri sau au fost anulate, ceea ce reprezintă o medie de 0,9% incidente la o suta de curse aeriene. Cel mai ridicat procent de curse anulate s-a înregistrat pe relaţia Milano, de 1,7% urmată la mică distanţă de cursele către sau dinspre Roma – 1,5%. Pe relaţia Cluj Napoca Otopeni s-a înregistrat în primele 10 luni un procent de 0,5% zboruri cu incidente iar pentru Paris şi Londra 0,7% şi 0,4%.

  

“Creşterea numărului de zboruri comerciale aduce cu sine şi creşterea numărului de incidente. Din păcate, călătorii afectaţi nu sunt conştienţi de drepturile lor şi acest lucru înseamnă o pierdere financiară pentru ei. Legislaţia europeană obligă companiile aeriene să ofere compensaţii de până la 600 de euro în cazul în care un zbor întârzie mai mult de 3 ore sau este anulat din vina operatorului aerian. Serviciile de solicitare a acestor compensaţii sunt mai ieftine decât în cazul în care pasagerii afectaţi apelează la avocaţi specializaţi şi implică mai puţină birocraţie decât în cazul în care pasagerii decid să ceară în nume propriu compensaţiile la care au dreptul”, declară Anikó Bolyó general manager Flight Refund.

Pasagerii nu îşi cunosc drepturile

Cea mai mare parte a călătorilor din Europa Centrală şi de Est nu ştiu că sunt îndreptăţiţi, potrivit Regulamentului European 216/2004, să primească din partea companiei aeriene o compensaţie pentru zborurile efectuate în ultimii 3 ani. Mai mult, procentul celor care ştiu că pot apela la firme specializate pentru a-şi recupera banii într-un termen rezonabil este mai mic de 1%, ceea ce înseamnă că cei care au dreptul la despăgubiri au pierdut circa 22 milioane de euro.  Flight Refund vă ajută să obţineţi compensaţiile la care sunteţi îndreptăţiţi printr-o procedură simplă, direct pe site-ul companiei.  

  

Despre Flight Refund

Serviciul Flight Refund a fost înfiinţat în 2012, de către două persoane particulare, economistul şi specialistul în comunicare Barbara Schulhof şi Tamás Doffek,  investitor particular. Ce doi au constatat că nici măcar pasagerii care zboară în mod regulat nu ştiu ce drepturi au, respectiv ce despăgubiri li se cuvin în cazul anulării/întârzierii unei curse.

Compania Flight Refund a dezvoltat rapid aria de activitate, extinzând-se din Ungaria şi Europa Centrală către piaţa întregii Uniuni Europene şi spre alte destinaţii internaţionale. Încă din 2016, compania are clienţi din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Franţa, Portugalia şi Spania. Înregistrarea pe site-ul companiei se poate face în 14 limbi, iar relaţiile cu clienţii sunt susţinute de către vorbitori nativi. România este una dintre pieţele cheie pentru Flight Refund încă de la înfiinţare. În 2018, România a devenit piaţă de interes major, activitatea companiei fiind susţinută de un birou local.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite