ING Bank şi partenerii ONG donează 330.000 euro pentru echipamente de protecţie, teste şi o platformă de informare publică

0
Publicat:
Ultima actualizare:

ING Bank România împreună cu partenerii ONG contribuie la reducerea suprasolicitării sistemului medical cu o donaţie totală de 330.000 euro direcţionaţi către achiziţia de echipamente de protecţie şi teste, dar şi către dezvoltarea unor platforme oficiale de informare publică.

De asemenea, ING Bank oferă clienţilor care îşi doresc să se alăture demersurilor în lupta împotriva
COVID-19 posibilitatea de a contribui la Fondul de Urgenţă cu donaţii direct din Home’Bank. 

Acesta este doar un prim demers anunţat de ING Bank pentru susţinerea comunităţii în lupta imediată cu pandemia Covid-19. În lunile următoare, odată ce efectele pandemiei vor pune presiune în primul rând la nivelul sănătăţii financiare a românilor şi asupra antreprenorilor, ING Bank va anunţa noi iniţiative sociale.

Intervenţii directe în sistemul medical

ING Bank sponsorizează achiziţia a peste 3.000 de echipamente de protecţie care vor fi donate în următoarele 2 săptămâni unor unităţi medicale de stat ce au nevoie de sprijin urgent, precum şi achiziţia a 5000 de sisteme de testare. Va fi astfel posibilă realizarea a 5.000 testări RT-PCR gratuite, însemnând reactivi, consumabile şi sisteme de recoltare pentru depistarea COVID-19, teste procesate în reţeaua de laboratoare REGINA MARIA la cererea directă a instituţiilor şi spitalelor publice.

Donaţii prin ING Home’Bank

Clienţii ING Bank care îşi doresc să se alăture eforturilor pentru diminuarea efectelor generate de COVID-19, au posibilitatea de a dona direct din Home’Bank în Fondul de Urgenţă, gestionat de Fundaţia Comunitară Bucureşti. Banii donaţi vor ajunge către organizaţii locale ce sprijină grupurile vulnerabile (din punct de vedere social sau medical) afectate direct sau indirect de COVID-19 (ex.: persoane cu alte afecţiuni, care acum nu mai pot primi îngrijire în spitale).

Fondurile strânse prin intermediul ING Home’Bank sunt destinate cu precădere urgenţelor generate de criza COVID-19 care vor apărea în perioada următoare în rândul comunităţilor şi persoanelor vulnerabile identificate de Fundaţiile Comunitare, ONG-uri sau grupuri de iniţiativă civice.

Pentru a dona, clienţii trebuie să intre in Home’Bank, să acceseze meniul Plăţi, secţiunea Donează şi să aleagă suma dorite. Parteneriatul cu Fundaţia Comunitară Bucureşti vine în completarea iniţiativei ING Tech România – hub-ul global de software al grupului ING, care a sprijinit spitalele din Oradea, Braşov, Iaşi şi Suceava cu echipamente de protecţie şi teste de depistare COVID19.

Soluţii digitale, utile în criza COVID19

În contextul pandemiei de COVID-19, încă de la începutul crizei locale ING a sprijinit organizaţia Code4Romania în iniţiativa de a dezvolta 6 soluţii digitale, pentru degrevarea presiunii pe sistemul medical, alături de Fundaţia Vodafone România şi Fundaţia Româno-Americană.

În ultimele 2 săptămâni, pentru dezvoltarea lor s-au implicat full-time 3 angajaţi ING, voluntari ai asociaţiei. Aceste soluţii sunt derulate în parteneriat cu Guvernul României prin Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR):

  • Platforma stirioficiale.ro, primul site din ecosistemul de 6 soluţii digitale, accesat până acum de 2 milioane de români vizitatori unici, reuneşte toate informaţiile venite de la autorităţi, comunicatele oficiale, conferinţele de presă şi hotărârile Comitetului pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, pentru combaterea dezinformării.
  • cemafac.ro, cel de-al doilea site lansat cuprinde un ghid cu reguli de interacţiune, acţiune şi comportament recomandate în timpul situaţiei de urgenţă generată de pandemia COVID-19.
  • datelazi.ro, cel de-al treilea site lansat oferă informaţii privind dimensiunea corectă a efectelor cauzate de COVID-19 în România, direct din surse oficiale, diminuând panica prin stimularea transparenţei.

Celelalte 3 soluţii digitale care urmează să fie lansate sunt:

·        stamacasa.ro - colectează rapid informaţii şi facilitează o evaluare constantă a situaţiei, cu scopul de a reduce suprasolicitarea numerelor de urgenţă, oferind sprijin în managementul cazurilor pentru autorităţi.

·        rohelp.ro - permite conectarea ONG-urilor abilitate cu oferta de resurse financiare sau materiale pusă la dispoziţie.

·        diasporahub.ro colectează rapid informaţii şi facilitează o evaluare constantă a situaţiei, cu scopul de a reduce suprasolicitarea numerelor de urgenţă, oferind sprijin în cazul celor care se află în afara graniţelor ţării.

Măsuri pentru angajaţi. Peste 95% dintre angajaţii ING Bank lucrează de acasă

ING Bank a aplicat o serie de măsuri pentru a proteja sănătatea angajaţilor şi a clienţilor, dar, în acelaşi timp, şi pentru a asigura funcţionarea serviciilor băncii.

Astăzi, peste 95% dintre angajaţii din sediul central ING lucrează de acasă, fără a influenţa buna funcţionare a serviciilor. Cei care vin la birou fac parte din echipele care asigură servicii critice pentru continuitatea activităţii ce nu se pot desfăşura de acasă. În ceea ce priveşte reţeaua de ING Office, compania a redus programul de lucru, acum între orele 09.00 – 15.00, a limitat numărul de clienţi care fi în acelaşi timp în sediu şi a montat panouri de protecţie pe birourile consultanţilor noştri.

Măsuri de sprijin pentru clienţi

Pentru clienţi ING a luat măsuri atât pentru a uşura accesul la servicii cotidiene pe care le pot face prin internet banking, ING Home’Bank, dar şi pentru clienţii care întâmpină dificultăţi în plata creditelor. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite