Cătălin Drulă a declarat, vineri, într-o conferinţă de presă, că un proiect important pe care doreşte să-l realizeze este Autostrada Braşov – Făgăraş.
„A13 Braşov – Făgăraş, acest sector între Braşov şi Făgăraş, a făcut parte din Autostrada Transilvania şi a fost cumva abandonat undeva în sertare de 10 ani să spunem şi aş vrea să-l scoatem de acolo şi să îl facem pentru că traficul cere acest sector şi ajută şi Moldova, ajută şi zona Braşovului, ajută şi sudul ţării, e un coridor important de conectare. Am spus doar Braşov - Făgăraş pentru că Sibiu - Făgăraş este deja aproape finalizat studiul de fezabilitate în derulare de cinci ani şi acolo lucrurile sunt mai avansate”, a explicat ministrul Transporturilor.
El a afirmat că un alt proiect este realizarea unei autostrăzi spre sudul litoralului, care să ocolească staţiunile aglomerate.
„Un alt proiect este continuarea Autostrăzii A4 spre sudul litoralului, adică acea autostradă care merge de la nord la sud ca ocolitoare a Constanţei să continue peste Canalul Dunăre Marea Neagră, să treacă pe la vest de Lacul Techirghiol şi să ajungă cel puţin în prima fază cel puţin până în zona Olimp, un bypass al staţiunilor aglomerate. Avem o fază avansată, un studiu de fezabilitate acolo, numele nu e chiar clar la ce se referă, se numeşte Alternativa Techirghiol. E un obiectiv important pe care îl vom urmări să lansăm acest proiect pentru că are beneficii importante şi trebuie construit”, a menţionat ministrul Transporturilor. â
El a mai afirmat că doreşte şi continuarea magistralei de metrou M5.
„În ceea ce priveşte reţeaua de metrou, cea mai importantă linie, Linia M5, continuarea magistrale M5 de la Eroilor, acel sector care a fost deschis între Drumul Taberei şi Eroilor, mai departe spre centrul Capitalei, la Universitate şi de acolo la Iancului şi Pantelimon. Această magistrală est-vest care traversează Capitala, similară magistralei existente M2 care e de la nord la sud, ar ajuta enorm în termen de trafic care să meargă în subteran şi să decongestionăm ce este la suprafaţă. Aş vrea să facem o reprioritizare a proiectelor, să nu construim linii de metrou în zone unde traficul e mai mic, densitatea populaţia este mai scăzută şi să facem liniile care sunt cele mai importante pentru oraş”, a explicat Cătălin Drulă.
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
8 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate
Si Moldova?! Drula asta era mare comentator dupa margine, dar cand îl pui la conducere face joc de glezne ca trista amintire numită cuc. Deși s-au împrumutat 10 miliarde, practic au lăsat România amanet, aștia nu sunt în stare să finanțeze nici proiectele începute.
Este un strop de adevar in ce spune, sunt careva rute ce pleaca din Moldova si trec prin Brasov. Dar cred ca mai bine ar repara DN11A portiunea Barlad Adjud, acum se face 40 km in plus prin Tecuci & Tisita din cauza acestei sectiuni inpracticabile.Astfel s-ar reduce si timpul spre Brasov dar si spre Slanic & Tragu Ocna.
"Vrabia malai viseaza", asa si acest ministru. Ce viseaza noaptea vrea sa puna in programul de cheltuieli al ministerului, ziua. Asta se crede de capul lui??!!
brasov - fagaras ?!?
Baaa, Drulaaaa, aloooo, lasati dracu` vorba si faceti. Si eu vreau sa merg in viata asta macar odata pe Luna. Da` astept racheta 21 (Bucuresti-Luna). Asa si voi, toti! Desenati autostrazi pe hartie de 30 de ani. Lasati gargara si faceti ceva! Orice, dar faceti!
Vezi toate comentariile (8)