Ofertele pentru modernizarea Centurii de Sud a Capitalei au fost depuse. Ce lucrări vor fi demarate pentru creşterea siguranţei auto şi pietonale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: Facebook
Foto: Facebook

Irinel Ionel Scrioşteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a transmis, marţi, că CNAIR a primit două oferte la licitaţia pentru proiectarea modernizării Centurii de Sud a Bucureştiului, între A1 şi A2.

„Pentru elaborarea proiectului privind identificarea măsurilor de sporire a siguranţei traficului pe Centura Municipiului Bucureşti, inclusiv îmbunătăţirea unor intersecţii de pe DN CB Sector II cuprins intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520) au fost depuse două oferte: Asocierea SPC ELITE CONSULTING SRL - SPECIALIST SMART GROUP SRL şi Asocierea SC GRAFIC TENDS SRL - SC SVL PROEC SRL”, a transmis oficialul pe pagina sa de Facebook.

Potrivit acestuia, va fi finalizată lărgirea Centurii la patru benzi, se vor realiza drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcări, staţii autobuz, se vor reamenaja intersecţii cu drumurile clasificate în vederea creşterii capacităţii de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucureştiului, panouri fonoabsorbante şi orice alte lucrări ce pot fi implementate în vederea creşterii siguranţei auto şi pietonale.

Ionel Scrioşteanu anunţă că vor fi pasaje denivelate la intersecţiile:

- Ieşirea din Popeşti Leordeni (pe şoseaua Leordeni) la intersecţia cu Centura Bucureştiului

- Între DJ301 A (Glina) şi Centura Bucureştiului

- Intersecţia dintre Splaiul Independenţei şi Centura Bucureştiului 

„Proiectul are ca scop realizarea unui sector de drum omogen, în vederea dezvoltării infrastructurii de bază necesară cererii de transport în creştere, asigurând un grad ridicat de siguranţă a traficului rutier, în perspectiva integrării viitoare a Centurii în structura bulevardelor Capitalei şi a interconectării acesteia,  prin drumurile radiale, cu A0, precum şi facilitarea accesului în zona orbitală a Municipiului Bucureşti.”, transmite sursa citată.

Conform prevederilor legale, Comisia de evaluare trebuie să finalizeze procesul în maximum 60 de zile.

Oficialul a reamintit că, luni, au fost depuse oferte pentru proiectarea ultimei etape de modernizare a Centurii de Nord a Capitalei.

„Au fost depuse două oferte pentru proiectarea ultimei etape de modernizare a Centurii de Nord a Capitalei, între A1 – DN1 – A2. Prin această nouă fază de modernizare a Centurii se vor accentua: elementele de creştere a siguranţei traficului şi tendinţele de „urbanizare” a Centurii Capitalei, ţinând cont de dezvoltarea urbanistică extrem de accentuată în proximitatea ei precum şi de faptul că a început construirea Autostrăzii Bucureştiului – A0, care va prelua o parte din traficul de transit”, anunta, luni, Ionel Scrioşteanu pe Facebook.

Potrivit acestuia, se vor studia şi propune soluţii pentru intersecţiile Centurii de Nord a Capitalei cu drumurile judeţene în localităţile: Chiajna, Dragomireşti Vale, Tunari, Ştefăneşti şi Moara Domnească – Găneasa, precum şi cu drumurile naţionale DN3, DN1 şi DN7. 

„Cei doi ofertanţi sunt Asocierea SPC ELITE CONSULTING SRL - SPECIALIST SMART GROUP SRL şi Asocierea SC GRAFIC TENDS SRL - SC SVL PROEC SRL. Începând de astăzi, conform prevederilor legale, Comisia de evaluare trebuie sa finalizeze procesul în maximum 60 de zile.”, anunţa sursa citată.

La începutul lunii august, fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, anunţa că DNCB – Drumul Naţional Centura Bucureştiului se lărgeşte la patru benzi între DN5 şi A2, precizând că CNAIR a lansat licitaţia pentru un studiu de fezabilitate privind creşterea siguranţei rutiere şi fluidizarea traficului pe centura Capitalei. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite