Orange România anunţă rezultatele financiare pentru trimestrul 2 din 2021

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Orange rezultate financiare T2 2021

Grupul Orange anunţă astăzi, 29 iulie, rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2021, disponibile la 30 iunie.

În intervalul aprilie – iunie 2021, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268 milioane de euro, în creştere cu 11% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. În primele şase luni din 2021, evoluţia este de 6,6% până la 532 milioane de euro. 

Această evoluţie este susţinută de o creştere a serviciilor mobile, fiind în continuare determinată şi de creşterea vânzărilor de echipamente, înregistrată ca urmare a mutării în mediul digital a multor activităţi economice.

La 30 iunie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.628.000 de clienţi, în creştere cu 4% comparativ cu finalul primului semestru din 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 432.000 de clienţi, în creştere cu 17% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.

Pe parcursul T2 2021, 29.000 de locuitori din 72 de noi localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,21% din populaţie, în timp ce 317 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+.

Reţeaua Orange 5G este în expansiune, fiind disponibilă astăzi clienţilor din 20 de oraşe, printre care Braşov, Bucureşti, Craiova, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara, precum şi oraşe din judeţul Ilfov, staţiuni montane şi estivale. 

Pe segmentul B2B, în trimestrul al doilea al anului 2021, dar şi pe durata întregului semestru s-a înregistrat o evoluţie pozitivă în zona de ITC, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Companiile au acordat o atenţie suplimentară soluţiilor de securitate cibernetică Orange Business Services, care au cunoscut o creştere accelerată faţă de de T2 2020, ajungând până aproape de 60%.

În primele şase luni ale anului serviciile profesionale IT&C şi soluţiile cloud au cunoscut creşteri notabile fiind cerute în procesele de digitalizare ale companiilor.

În al doilea trimestru al acestui an, Orange Money a înregistrat o creştere de aproape 50% a numărului total de tranzacţii faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi o creştere de 30% a bazei totale de clienţi, care acum numără aproximativ 285.000 de utilizatori.

În perioada aprilie-iunie 2021, a crescut nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacţii procesate digital, tranzacţiile de reîncărcare şi plată în My Orange crescând semnificativ faţă de perioada similară a anului trecut.

YOXO, primul abonament mobil complet digital din România, fără perioadă contractuală, se bucură de o creştere constantă, peste aşteptări, şi în T2 2021. În plus, din luna aprilie a acestui an, cu YOXO portarea a devenit 100% digitală, astfel mai mulţi utilizatori au experimentat avantajele celui mai flexibil abonament.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite