Articol publicitar

Pentru protejarea sănătăţii clienţilor, Enel oferă clienţilor o multitudine de modalităţi de plată şi canale de comunicare

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Enel

Sănătatea şi siguranţa clienţilor, a angajaţilor şi a comunităţilor în care activează reprezintă una dintre principalele preocupări ale companiilor Enel din România.

De aceea, Enel a pus, în schimb, la dispoziţia clienţilor o multitudine de alternative pentru plata facturilor, pentru a găsi informaţii referitoare la facturi, cum să trimită indexul, cum să contacteze reprezentanţii companiei pentru a obţine detalii despre contractele în derulare sau pentru a semna un contract nou.

Canale de contact

În această perioadă, clienţii pot contacta Enel prin telefon, mail, canalul Live Agent de pe site sau mesageria paginii de Facebook. Toate modalităţile de contact sunt disponibile aici.

Factură şi modalităţi de plată

Clienţii nu trebuie să aştepte poştaşul pentru a primi factura de energie electrică sau gaze. Clienţii Enel au la dispoziţie două variante facile pentru a primi factura electronică imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.

În loc să îşi facă un drum la magazin sau la diverse puncte de plată, clienţii pot alege să utilizeze aplicaţia MyEnel, foarte uşor de folosit pe calculator, telefon sau tabletă. Mai multe detalii aici.

În cazul în care clienţii doresc în continuare să efectueze plata numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum şi în magazinele alimentare.

Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt - ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.

Detalii despre partenerii bancari şi comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, precum şi aici.

Canale pentru operaţiuni online

Clienţii activi în mediul digital pot accesa contul MyEnel, care poate fi activat cu uşurinţă fie online, pe my.enel.ro, fie descărcând în mod gratuit aplicaţia pentru telefonul mobil, de pe App Store sau Google Play.

Cu MyEnel clienţii pot primi şi plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, îşi pot înregistra indexul sau verifica balanţa de plată.

De asemenea, în aplicaţia MyEnel, în secţiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienţii existenţi, cât şi cei potenţiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

Trimitere index

Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, clienţii pot apela numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977 (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură).

Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienţii pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 şi 26 ale fiecărei luni).

Transmiterea indexului contorului se poate face şi prin intermediul aplicaţiei MyEnel, accesând secţiunea Index.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite