Ştiri economice

articolul anterior articolul urmator

Pepsi îşi eficientizează costurile din România

0
2 Mar 2010 15:49:20
Autor: adevarul

Achiziţia de către grupul american PepsiCo a îmbuteliatorilor de produse proprii Pepsi Americas şi Pepsi Bottling va asigura activităţilor din România o serie de avantaje prin operaţiuni integrate şi optimizări de costuri, se arată într-un comunicat comun al Star Food şi PepsiCo Europe.


„În România, în urma fuziunii, Star Foods EM împreună cu PepsiAmericas, devin astfel prin PepsiCo un jucător important pe piaţa locală cu un total de 2.088 de angajaţi, patru fabrici şi un portofoliu de opt mărci: Lay's, Krax, Star Snacks, Star Naturals, Pepsi, Prigat, Roua Munţilor, Lipton Ice Tea. Prin intermediul fuziunii şi exploatarea sinergiilor, vom beneficia şi la nivel local de o serie de avantaje semnificative prin operaţiuni integrate, mai rapide şi mai eficiente, optimizări de costuri şi o poziţionare mai puternică, totodată capitalizând expertiza la nivel de grup", se arată în comunicat.

Odată cu integrarea operaţiunilor, compania se aşteaptă la creşterea afacerilor în România.

PepsiAmericas este prezentă pe piaţa românească din anul 2007, când a preluat Quadrant-Amroq Bottling, producătorul şi distribuitorul băturilor Pepsi în România.

PepsiCo International a finalizat, marţi, achiziţia, în valoare de 7,8 miliarde de dolari, principalilor îmbuteliatori de produse proprii - Pepsi Americas şi Pepsi Bottling.


„În urma recentei fuziuni, grupul PepsiCo va beneficia de o serie de avantaje strategice care vor genera beneficii semnificative în America de Nord şi Europa, unde operează îmbuteliatorii. Compania reunită va beneficia în special de o poziţionare mai bună pentru a exploata posibilitatea de creştere pe segmentul dinamic al băuturilor necarbogazoase",menţionează sursa citată.

Pepsi este al doilea producător intern de băuturi răcoritoare, după veşnicul său concurent, Coca-Cola. Anul trecut, Pepsi a deschis în în comunca ilfoveană Dragomireşti, cea mai mare fabrică a grupului din Europa, în urma unei investiţii de peste 85 de milioane de euro.



Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările