Reduceri de 50% pentru consumatorii care reciclează produsele de îngrijire personală şi a locuinţei. Ce supermarket vine cu această ofertă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Broscuta reciclare Kaufland

Un mare supermarket din România aduce în magazine prima infrastructură de reciclare a produselor de îngrijire personală şi a locuinţei şi recompensează clienţii cu 50% reducere.

Kaufland România va introduce în premieră în magazine un sistem nou de colectare a flacoanelor goale de produse de igienă sau de curăţenie, ce vor fi reciclate pentru a proteja mediul înconjurător.

Pentru a încuraja comportamentul eco, clienţii care aduc ambalaje goale pentru reciclare primesc cupoane de reducere de 50% pentru achiziţionarea de produse noi de îngrijire.

Astfel, în spaţiul special amenajat sub forma unei broscuţe ţestoase, la intrarea în magazine,  clienţii pot depune sticle goale din plastic de şampon, balsam, gel de duş, cremă de corp, de faţă sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar şi recipiente goale de produse de curăţenie, precum detergenţi de haine sau de vase, soluţii de curăţare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor.

La fiecare 3 astfel de recipiente aduse la instalaţia sub formă de broscuţă din magazin, clienţii vor primi câte un cupon cu reducere la produsele aflate în campania lunii respective.

Pe parcursul lunii iulie, cei care reciclează vor fi recompensaţi cu cupoane de 50% reducere la gama de geluri de duş Dove, 250 ml, din variantele Nourishing, Nourishing Care & Oil, Cocoa Hibiscus, Dove Men Clean Comfort sau Minerals & Sage. Cupoanele se ridică de la Biroul de Informaţii din magazin.

,,Cine reciclează, merită recompensat! Obiectivul acestui proiect este de a proteja mediul înconjurător, de a înlătura din natură plasticul din produsele de igienă sau curăţenie şi de a susţine comportamentele eco, oferind clienţilor un sistem uşor accesibil, la îndemână, precum şi o recompensă. Pe această cale, invit toate brandurile responsabile de produse de larg consum să se alăture campaniei şi să îşi pună promoţiile în slujba sustenabilităţii, oferind un impuls clienţilor care le vor recicla astfel ambalajele pe care le introduc pe piaţă. Prin acest tip de parteneriat retalier-brand-client, închidem împreună circuitul de consum într-un mod sustenabil. Ne dorim ca tot mai multe branduri să reacţioneze pozitiv şi să utilizeze infrastructura pe care o punem la dispoziţie tuturor, urmând ca noi să preluăm 100% toate cheltuielile legate de menţinerea întregii reţele de reciclare, prin colaborarea cu furnizorul specializat”, declară Valer Hancaş, Director de Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România.

În prezent, broscuţa este disponibilă în cinci magazine din oraşele Bucureşti (str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, str. Sebastian, nr. 88C, Bulevardul Theodor Pallady nr. 51 – iar până la finalul lunii şi în Pantelimon), Timişoara (str. Damaschin Bojinca, nr. 4) şi Iaşi (şos. Păcurari, nr. 86M), proiectul urmând să fie extins în mai multe oraşe mari din ţară şi în Republica Moldova (magazinul din str. Decebal).

Proiectul reprezintă o premieră la nivelul pieţei, astfel de ambalaje fiind mai dificil de reciclat, din cauza procesului minuţios de sortare, pe tipul de material, respectiv de culori.

În acest sistem sunt reciclate doar ambalajele produselor de igienă şi curăţenie (plasticul de tip PET specific acestora, HDPE şi LDPE) şi nu se acceptă recipiente metalice, de sticlă, tetra pak sau carton, produse de machiaj, deostick, spray-uri, pastă de dinţi, respectiv perii, mănuşi, bureţi de vase sau alte recipiente care nu sunt din acest tip de plastic.

Pentru alte tipuri de ambalaje, clienţii mai au la dispoziţie şi automatele Tomra, instalate în parcările a 50 de magazine Kaufland, unde pot fi reciclate PET-uri normale (cu volum de până la 3 litri), sticlă şi doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

În faza pilot a iniţiativei, clienţii s-au dovedit a fi foarte receptivi: aproximativ 5.000 de flacoane goale au fost colectate în campaniile lunii anterioare.

Ce se întâmplă cu flacoanele colectate

Ulterior, ambalajele de produse de igienă şi curăţenie aduse la Broscuţă sunt sortate şi reciclate prin intermediul unei firme specializate, printr-un proces amplu ce constă în trei etape:

·        sortarea materialelor la staţia automată;

·        pregătirea pentru reciclare;

·        reciclarea propriu-zisă, prin termoformare.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite