Retailerul care plafonează preţurile la 500 de produse, până de Paşte

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Carrefour a plafonat preţurile la produse de bază extrem de solicitate
Carrefour a plafonat preţurile la produse de bază extrem de solicitate

Unul dintre cei mai mari retaileri din România a anunţat că îşi ia angajamentul să ţină preţurile plafonate până de Paşte pentru până la 500 de produse.

Pentru a reduce nivelul de neprevăzut, Carrefour a decis să plafoneze preţul pentru până la 500 de produse esenţiale, în perioada 25 martie – 19 aprilie.

Plafonarea preţurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (faină, paste, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă şi sucuri, lactate şi brânzeturi, mezeluri şi specialităţi, cafea şi dulciuri, îngrijire personală şi produse pentru bebeluşi. Lista completă poate fi consultată pe site-ul Carrefour.

Decizia este în întregime a Carrefour. Aceasta înseamnă că în continuare furnizorii companiei lucrează pe o piaţă liberă, şi că preţul produselor furnizate se formează în funcţie de cerere şi ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăţi logistice sau operaţionale.

„Toate aceste elemente au devenit extrem de volatile, şi credem că responsabilitate înseamnă să respectăm eforturile de livrare ale furnizorilor, oferindu-le un preţ corect, dar în acelaşi timp să protejăm clienţii de această volatilitate, într-o perioadă grea pentru toţi”, Julien Oet, Merchendise and Supply Chain Director, Carrefour România.

Mai mult, în cadrul aceluiaşi demers de cumpărături responsabile, clienţii care şi-au instalat Carrefour App pot vizualiza produsele din fiecare categorie, îşi pot pregăti o listă de cumpărături, planificând în avans modul de aprovizionare. Ulterior, tot utilizând Carrefour App, pot face cumpărături în siguranţă (scanând şi plătind, fără a le mai scoate pe bandă la casa de marcat), din magazine. Sau, dacă decid să rămână în siguranţa căminului, pot comanda pe Carrefour.ro şi din platforma BRINGO. Compania menţionează însă că volumul solicitărilor din această perioadă este extrem de mare, şi în ciuda eforturilor, e nevoie de mai multă răbdare decât de obicei în plasarea şi aşteptarea livrării comenzilor.

„În vremuri în care siguranţa şi liniştea populaţiei sunt mai presus de orice, ne dorim, prin acţiuni concrete, să reducem incertitudinile şi să ne asigurăm clienţii că există stocuri suficiente şi că lanţurile de aprovizionare funcţionează aşa cum trebuie. Îndemnăm la cumpărături în mod responsabil şi lucrăm pentru ca românii să îşi poată planifica organizat deplasările pentru aprovizionare şi bugetul, evitând, astfel, ieşirile inutile din locuinţe şi orele de vârf. Măsura plafonării preţurilor pentru produse esenţiale până de Paşte este doar unul dintre demersurile în acest sens”, Jean Richard De Latour, CEO Carrefour România.

Măsura plafonării preţurilor se aplică în perioada 25 martie – 19 aprilie, adaptată la particularităţile fiecărui format de magazin din portofoliul Carrefour – Carrefour Express / Carrefour Supermarket / Carrefour Hypermarket şi online pe www.carrefour.ro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite