Revolut, noi termeni şi condiţii după transferul conturilor în Lituania: Noi coduri IBAN şi nou link pentru reclamaţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO SHUTTERSTOCK
FOTO SHUTTERSTOCK

Revolut a anunţat noile condiţii după transferul conturilor în Lituania, unde deţine o licenţă de monedă electronică, condiţiile fiind aproape identice cu cele din Regatul Unit, cu câteva modificări pentru asigurarea conformităţii cu legile lituaniene.

Aici poţi citi termeni şi condiţii ale entităţii lituaniene la care vei fi transferat. Aceşti termeni şi condiţii sunt în mare parte identici cu termenii şi condiţiile actuale din Regatul Unit, cu câteva modificări pentru asigurarea conformităţii cu legile locale.

Principalele modificări anunţate în scris clienţilor:

Entitatea Revolut cu care vei avea o relaţie va fi Revolut Payments UAB, o instituţie de bani electronici autorizată de Banca Lituaniei. Această entitate are permisiuni echivalente cu cele ale entităţii noastre din Regatul Unit (Revolut Ltd) şi a paşaportat aceste permisiuni în toată Europa.

Dacă vrei să faci vreodată o reclamaţie legată de serviciul nostru, o poţi face prin intermediul Băncii Lituaniei.

Dreptul care guvernează termenii şi condiţiile va fi dreptul lituanian, iar instanţele care au jurisdicţie pentru a soluţiona plângerile vor fi instanţele lituaniene. În unele cazuri, poţi avea dreptul să susţii o plângere în instanţa din ţara ta, în temeiul legilor din ţara respectivă.

Aceşti termeni şi condiţii se vor aplica automat în momentul în care te transferăm la entitatea noastră lituaniană.

Noi coduri IBAN SWIFT şi SEPA pentru conturi în euro

Codul IBAN pe care îl foloseşti în prezent pentru a primi plăţi SWIFT şi SEPA în EUR se va schimba. Te vom anunţa de îndată ce actualizăm detaliile tale în aplicaţie.

După ce primeşti noul cod IBAN, va trebui să trimiţi noile detalii angajatorului, prietenilor sau familiei ca să poţi primi transferuri în contul Revolut.

Te nemulţumeşte ceva?

Avem încredere că procesul de migrare va avea loc fără probleme şi că serviciile noastre nu vor fi perturbate deloc sau aproape deloc. Totuşi, dacă doreşti mai multe informaţii despre migrare, iată un link la o listă utilă de răspunsuri la întrebări frecvente.

Dacă vrei să faci o reclamaţie sau să discuţi cu un agent de suport clienţi, cea mai bună modalitate de a intra în legătură cu noi este prin chatul de suport pentru clienţi din cadrul aplicaţiei. Dacă, din orice motiv, tot nu eşti mulţumit de soluţii, îţi poţi închide gratuit contul Revolut selectând pictograma de profil din aplicaţia Revolut, atingând pictograma Setări, derulând în partea de jos a paginii şi alegând „Închide contul”. Poţi face acest lucru oricând înainte de transfer sau după ce te transferăm la entitatea din Lituania”.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite