România de vacanţă. Destinaţiile mai puţin cunoscute pe care merită să le vezi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

APET (Asociaţia profesională a Emitenţilor de Tichete) lansează campania de informare România de vacanţă, prin care propune românilor destinaţii mai puţin frecventate,  dar care au potenţial maxim pentru o vacanţă de neuitat.

În acest scop, APET promovează conţinut original video şi foto din zone precum Olt, Vâlcea, Suceava, Maramureş, Bistriţa-Năsăud, Târgu-Mureş, Buzău, Sibiu,  în care vor fi prezentate atracţii culturale şi naturale menite să-i determine pe români să descopere noi colţuri ale României şi să pornească într-o nouă experienţă turistică.

Până acum, mai multe oraşe şi obiective mai puţin vizitate au fost promovate.

Un exemplu este Cisnădie, oraşul din inima ţării unde au înflorit primele bresle de meşteşugari transilvăneni, alături de cea mai veche biserică fortificată în stil roman din România, în Cisnădioara.

Este de neratat şi rezervaţia geologică Piatra Broaştei, monument natural format din calcare cretacice, vechi de peste 65 milioane de ani.

Oltenia, cea caldă, primitoare, plină de meşteşuguri, cu grai iute şi poveşti fantastice ca nicăieri prin ţară, pune la dispoziţie destinaţii precum Leleasca, cea mai mare biserică din lemn din Oltenia, cu decoraţiuni impresionante, având ca laitmotiov simbolul sforii.

Cetatea Poienari, fortificată de nimeni altul decât Vlad Ţepeş, poate fi descoperită doar dacă urci 1480 de trepte. Dacă te afli pe Transfăgărăşan, nu rata ocazia de a vedea această fortăreaţă, ridicată în vârful muntelui Cetăţuia, ca scut de apărare împotriva invaziilor otomane.

Mănăstirea Hurezi este un monument UNESCO şi simbol al arhitecturii medievale munteneşti, în jurul căreia s-a născut stilul brâncovenesc.

Gările regale Lotru şi Cornet, parte dintr-o suită de gări gândite de regele Carol I, sunt adevărate bijuterii arhitectonice.

Campania poate fi urmărită pe reţelele de socializare: Facebook, YouTube, Instagram.

România de vacanţă este povestea unei Românii plină de resurse naturale, culturale şi umane, gata să-şi întâmpine musafirii cu tot ceea ce are ea mai bun în toate regiunile ţării. Ca Asociaţie care reuneşte principalii emitenţi de bilete de valoare, printre care şi voucherele şi cardurile de vacanţă, credem că este şi de datoria noastră de a ne orienta utilizatorii, în plin sezon de vacanţe, către locuri din ţară care abia aşteaptă să fie redescoperite şi unde ar putea avea o vacanţă de vis, cu mai multă linişte şi regăsire”, a declarat Elena Pap, preşedinta APET.

„Salutăm această iniţiativă a Asociaţiei Emitenţilor de Tichete care vine să promoveze destinaţii de vacanţă din ţara noastră în rândul beneficiarilor de vouchere de vacanţă. Voucherele de vacanţă sunt un exemplu de politică publică eficientă de stimulare a unui sector de activitate şi a economiei în ansamblu. Ministerul Turismului încurajează acordarea de vouchere de vacanţă atât angajaţilor de la stat, cât şi celor din mediul privat, pentru a stimula  turismul intern, iar iniţiativa APET contribuie la la distribuirea veniturilor din turism către o plajă cât mai mare de operatori”, a declarat Bogdan Trif, Ministrul Turismului.

Acest proiect îşi propune să contribuie, alături de alte iniţiative, la schimbarea obiceiurilor de comportament şi consum turistic prin popularizarea unor puncte de atracţie care să invite la un turism bazat pe explorarea naturii, a istoriei şi a culturii, dimensiuni care se adaugă nevoilor de divertisment şi relaxare. 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite