Sfaturile românului cu cea mai înaltă funcţie în advertisingul global

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Adrian Boţan este unul dintre cei mai talentaţi directori de creaţie din publicitatea românească. Lucrează de 19 ani la McCann Bucureşti, cea mai premiata agenţie locală la nivel internaţional, iar din 2014 este global executive creative director pentru brandul Nestlé în cadrul reţelei McCann.

Spune că a ajuns să aibă succes pentru că în cadrul biroului din Bucureşti mereu s-a ghidat după o regulă: să nu fii individualist şi să lucrezi în echipă. Pentru că, altfel, te autoexcluzi din domeniu. 

 “Avem o regulă la McCann Bucureşti: să nu ne luptăm pentru a cui este ideea. De multe ori, ideea, porumbelul poate să fie al unui creativ sau al unui account, ea poate fi atribuită, dar nu facem caz de asta. Până la urmă, totul este despre felul în care lucrăm o campanie de succes. Iar o campanie este rezultatul unei munci colective, de echipă. Dacă eu aş zice că un om a făcut ceva, iar altul altceva...aş crea un conflict artificial. Şi oamenii vor începe să se lupte pentru atribuţia ideii. Oamenii se autoselectează, dacă cineva este atât de autoindividualist încât să nu poată împărţi ideea, înseamnă că nu poate construi pe ideea altuia. Şi, chiar dacă din greşeală am angajă pe cineva de genul acesta, oamenii se autoselectează, pleacă, îşi dau seama singuri că nu este locul lor aici”, spune Adrian Boţan. 

  

Citeşte pe wall-street.ro continuarea interviului 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite