33% dintre
respondenţi au răspuns că alocă mai mulţi bani comenzilor online în zilele
noastre, deoarece găsesc preţuri mai mici online; în plus, 30% dintre români
apreciază reducerile online, pe care le pot accesa mai uşor, în timp ce
respectă măsurile de distanţare socială, acum crescute în toată ţara din cauza
noilor cifre îngrijorătoare în cazurile pozitive Covid-19.
Mai mult: 23%
dintre respondenţi spun că e mult mai plăcut să faci cumpărături online în
prezent, decât cumpărături din magazinele fizice. 29% dintre aceşti oameni
afirmă că pandemia le-a sporit numărul de comenzi online. 10% dintre
respondenţi au răspuns că acum sunt speriaţi să cumpere haine, încălţăminte şi
alte accesorii din magazinele fizice. Pe de altă parte, 11% cumpără în mod
obişnuit din magazinele fizice şi nu vor renunţa la acest obicei.
În prezent, 1 din
3 români decide să intre într-un magazin fizic pentru a cumpăra haine şi accesorii
dacă magazinul este aproape şi dacă sunt campanii de reduceri afişate în
vitrină.
Alte statistici -
cumpărăturile online şi pandemia Covid-19
●
69%
dintre români încă apreciază că pot atinge şi proba hainele în magazinele
fizice, spre deosebire de magazinele online
●
14%
dintre respondenţi au răspuns că măsurile de distanţare socială nu sunt
respectate suficient în magazinele fizice
●
11%
dintre participanţii la studiu spun că oferta din magazinele fizice nu mai este
atât de variată ca în perioada pre-pandemie
●
Românii
se concentrează pe magazinele de proximitate şi outleturi când fac shopping de
haine şi accesorii; respondenţii au afirmat că preferă să cheltuiască bugetul
de cumpărături pentru haine şi accesorii pe branduri mass-market, ca Zara, Mango,
H&M (+30%), câteva branduri premium, precum Calvin Klein, Guess (+28%) şi
pe branduri sustenabile (+16%). 34% vor cheltui mai puţini bani pe brandurile
de lux
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
0 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate