Vacanţe la jumătate de preţ la Târgul de Turism. Ce ţări îşi promovează obiectivele turistice

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Agenţiile de turism au pregătit pentru vizitatorii Târgului de Turism al României, care se desfăşoară între 15 şi 18 noiembrie 2018, la Centrul Expoziţional Romexpo, mii de pachete de vacanţă, cu reduceri de până la 50%, pentru toate gusturile, de la turismul cultural, rural sau de business la cel de tratament, destinaţii exotice, croaziere şi turismul de aventură.

Timp de patru zile, peste 210 companii din 16 ţări îşi vor expune ofertele pe o suprafaţă de 10.000 de mp la o nouă ediţie Târgul de Turism al României.

Vizitatorii au ocazia să se informeze şi să aleagă cele mai atractive oferte de vacanţe sau călătorii, iar experţii din domeniu să-şi dezvolte şi consolideze afacerile cu profil turistic. Agenţiile şi tour-operatorii îşi prezintă pachetele destinate pasionaţilor de turism cultural, turism de tratament, rural sau de business, dar şi celor entuziasmaţi de croaziere şi destinaţii exotice.

Gradul de internaţionalizare a celei de-a 40-a ediţii a Târgului de Turism al României este de 17%, 16 ţări promovându-şi zonele şi obiectivele turistice - Albania, Bulgaria, Chile, Cuba, Cehia, România, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Luxemburg, Republica Moldova, Palestina şi Serbia.

La această ediţie a Târgului de Turism şi-au anunţat participarea oficială Bulgaria, Cuba, India, Indonezia, Palestina.

Timp de patru zile, vizitatorii vor avea ocazia să se informeze şi să aleagă vacanţele sau călătoriile care se pliază cel mai bine pe bugetele şi stilul lor de viaţă, către destinaţii precum: Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie, Olanda, India, Iordania, Palestina, Tanzania.

În perioada TTR, au loc o serie de activităţi conexe (conferinţe şi seminarii) care aduc în prim-plan teme cu privire la dezvoltarea turismului de calitate şi a bioturismului, sustenabilitatea în turism sau ce înseamnă turismul social.

Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi cu sprijinul: Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).

Preţul biletului de intrare este de 20 lei. Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi şi persoanele instituţionalizate beneficiază de intrare gratuită. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite