Wizz Air a urgentat rambursarea banilor către clienţi: 95% din cereri sunt procesate într-o săptămână

0
Publicat:
Ultima actualizare:
wizz air avion la sol

Wizz Air a anunţat marţi că a urgentat rambursarea banilor către clienţii care au cumpărat bilete de avion şi nu le-au mai putut folosi din cauza restricţiilor generate de pandemie, precizând că 95% din cereri sunt procesate într-o săptămână.

Wizz Air şi-a lansat procesul de rambursare automatizată în luna mai a anului trecut pentru a face faţă numărului fără precedent de anulări cauzate de pandemia de Covid-19, compania aeriană înregistrând o creştere de 3000% a cererilor de rambursare în 2020 comparativ cu nivelurile din 2019.

Procesul automat înseamnă că pentru pasagerii ale căror zboruri au fost anulate, pe baza opţiunii selectate de client, Wizz Air va rambursa automat 120% din tariful iniţial dar sub formă de credit de companie sau le va oferi pasagerilor opţiunea de rambursare în numerar de 100% către metoda lor iniţială de plată sau opţiunea de a rezerva un nou zbor gratuit. Pasagerii pot solicita cu uşurinţă această rambursare, cu un singur clic în contul lor Wizz Air de pe wizzair.com sau accesând linkul primit prin e-mail.

Wizz Air încurajează întotdeauna călătorii să rezerve direct de pe wizzair.com sau prin intermediul aplicaţiei mobile a companiei aeriene, astfel încât rambursările să poată fi procesate cât mai repede posibil. Atunci când rezervările se fac prin intermediul platformelor de rezervare online, Wizz Air nu poate contacta direct pasagerul cu privire la opţiunile de rambursare relevante, deoarece proprietarul rezervării nu este pasagerul, ci platforma prin care au fost achiziţionate biletele. Ca urmare, compensaţia poate fi amânată. Pasagerii care au rezervat bilete prin intermediul platformelor de rezervare a călătoriilor online nu au altă opţiune decât să se bazeze pe acţiunile proprietarului rezervării. Fiecare platformă de rezervare a călătoriilor online are modalităţi diferite de a gestiona cererile de rambursare, care nu sunt sub influenţa şi controlul Wizz Air.

Pentru o măsură suplimentară de protecţie în această perioadă incertă, pasagerii pot achiziţiona serviciul suplimentar WIZZ Flex împreună cu biletele de avion, care le permite să îşi modifice rezervarea pentru o flexibilitate maximă. Procedând astfel, pasagerii îşi pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă şi pot primi 100% din tariful original rambursat imediat în creditul companiei aeriene, precum şi să schimbe datele şi chiar rutele de un număr nelimitat de ori.

Zsuzsa Poos, Chief Customer and Marketing Officer, Wizz Air, a declarat: „La WIZZ, ne-am angajat să oferim cea mai bună experienţă pentru clienţi, motiv pentru care am investit foarte mult în automatizarea procesului de rambursare încă de la începutul pandemiei. Spre deosebire de alte companii aeriene din Europa, acest lucru oferă o abordare mult mai corectă pasagerilor în cazul în care zborul lor este anulat, asigurându-se că cei afectaţi îşi pot primi banii înapoi cât mai repede posibil. Suntem mândri că procesăm 95% din cererile de rambursare în numerar în doar şapte zile şi vom continua să investim în tehnologie pentru ca procesul de rambursare să fie cât mai simplu şi intuitiv posibil şi să le permită clienţilor să călătorească din nou fără griji.”

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite