Ministerul Educaţiei reactualizează metodologia de evaluare a inspectorilor, după ce Corpul de Control al ministrului a descoperit mai multe nereguli

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În urma controlului efectuat de Corpul de Control al ministrului Educaţiei, pentru verificarea respectării metodologiei privind evaluarea activităţii desfăşurate de inspectorii şcolari generali şi inspectorii şcolari generali adjuncţi, s-au constatat nereguli privind formatul în care au fost transmise rezultatele evaluărilor acestora, a transmis Ministerul Educaţiei. Instituţia a adăugat că reactualizează metodologia cu pricina.

Soluţionarea contestaţiilor celor 33 de inspectori şcolari generali şi inspectori generali adjuncţi, care au depus cerere în acest sens, s-a efectuat în baza metodologiei în vigoare, rezultatele finale fiind transmise prin poştă.

Pentru celelalte 117 rezultate ale evaluărilor intrate în circuitul civil şi care nu au fost contestate, MEN este în proces de demarare a acţiunii de anulare şi/sau corectare a acestora în instanţă, pe cale legală.

În acelaşi timp, Ministerul Educaţiei Naţionale a iniţiat procesul de actualizare a metodologiei ce reglementează evaluarea inspectorilor şcolari generali, inspectorilor generali adjuncţi şi a directorilor Caselor Corpului Didactic. Noua metodologie va fi aprobată prin ordin de ministru care se va aplica numai pentru următoarele evaluări.

În continuare, se efectuează cercetări amănunţite asupra faptelor care au condus la cele mai sus-menţionate, urmând să se acţioneze în consecinţă.

Inspectorii generali, inspectorii generali adjuncţi şi directorii Caselor Corpului Didactic sunt evaluaţi anual conform prevederilor Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011. În temeiul acestor evaluări privind activitatea managerială se acordă calificative pe baza cărora se decide menţinerea, monitorizarea sau încetarea contractului de management.

Educație



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite