Lista celebrităţilor cu cei mai mulţi fani pe Instagram. Ce sume câştigă pentru fiecare postare şi care este cel mai folosit hashtag FOTO

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Selena Gomez este cea mai urmărită persoană pe Instagram FOTO Getty Images
Selena Gomez este cea mai urmărită persoană pe Instagram FOTO Getty Images

Cântăreaţa şi actriţa Selena Gomez s-a menţinut în fruntea listei celor mai apreciate vedete pe Intagram, în 2017, în timp ce fotbalistul Christiano Ronaldo a urcat patru locuri în top. Anul trecut, Selena Gomez a fost, de asemenea, cea mai urmărită vedetă înternaţională pe reţeaua de socializare, cu 103 milioane de fani.

Contul de Instagram al cântăreţei Selena Gomez (25 de ani) are 130 de milioane de fani, după ce anul trecut artista număra 103 milioane de „urmăritori“, potrivit Reuters.

Christiano Ronaldo, în vârstă de 32 de ani, desemnat de Forbes cel mai bine plătit fotbalist pe 2017, cu câştiguri de 93 de milioane de dolari, a urcat pe locul al doilea, cu 116 milioane de fani pe Instagram, de la 82,8 milioane (locul 6) cât înregistra contul lui anul trecut, notează News.ro.

Sportivul a publicat numeroase fotografii şi înregistrări video în care apare familia lui, dar şi de la antrenamentele cu Real Madrid ori personale.

Cântăreţele Ariana Grande (24 de ani) şi Beyoncé (36 de ani) ocupă poziţiile trei, respectiv patru în top, cu 115 milioane şi 108 milioane de fani, iar Kim Kardashian (37 de ani) se află pe locul al cincilea, cu 104 milioane de admiratori.

Taylor Swift a coborât de pe locul al doilea, pe care se afla anul trecut, pe al şaselea, după ce artista în vârstă de 27 de ani a „dispărut“ de pe canalele social media în urma despărţirii de Calvin Harris, a certurilor cu Katy Perry, Kim Kardashian şi Kanye West. Cântăreaţa a revenit pe Instagram în luna august şi îşi promovează muzica pe cont, potrivit News.ro.

În timp ce majoritatea dintre noi folosim Instagram pentru a împărtăşi selfie-uri, poze din vacanţă şi fotografii cu mâncare, celebrtăţile, dar şi oamenii obişnuiţi îl folosesc pentru un scop mult mai productiv: să facă nişte bani serioşi. Hopper HQ, un serviciu plătit pentru programarea postărilor pe Instagram, a publicat „Instagram Rich List“, un clasament al primelor 20 de personalităţi, împărţite în celebrităţi şi influenceri, care fac o avere de pe urma popularei reţele sociale:

Top 10 celebrităţi care câştigă cel mai mult din Instagram:

Selena Gomez – 122 millioane followers – $550,000 per postare

Selena

Kim Kardashian – 100 millioane followers – $500,000 per postare

Kim Kardashian FOTO Instagram

Cristiano Ronaldo – 104 millioane followers – $400,000 per postare

Cristiano Ronaldo FOTO Instagram

Kylie Jenner – 95 millioane followers – $400,000 per postare

Kylie Jenner FOTO Instagram

Kendall Jenner – 81.7 millioane followers – $370,000 per postare

Kendall Jenner FOTO Instagram

Khloe Kardashian – 68 millioane followers – $250,000 per postare

Khloe Kardashian FOTO Instagram

Kourtney Kardashian – 57.8 million followers – $250,000 per postare

Kourtney Kardashian FOTO Instagram

Cara Delevingne – 40.4 millioane followers – $150,000 per postare

Cara Delevingne FOTO Instagram

Gigi Hadid 34.7 millioane followers – $120,000 per postare

Gigi Hadid FOTO Instagram

Lebron James – 30.7 millioane followers – $120,000 per postare

Lebron James FOTO Instagram

Cel mai folosit hashtag pe Instagram în perioada 1 ianuarie - 17 noiembrie a fost #love, iar oraşul cel mai prezent în postările utilizatorilor a fost New York-ul. 

Cum reuşesc să facă atât de mulţi bani dintr-un singur post?

„Instagram este acum un instrument de marketing incredibil de eficient pentru branduri şi este fascinant să vedem cum celebrităţile şi influencerii sunt capabili să îşi monetizeze conturile atât de eficient. Cu aproximativ 800 de milioane de utilizatori activi lunar în întreaga lume, Instagram oferă o multitudine de potenţiali clienţi pentru brandurile care au buget să valorifice influenţa oamenilor de pe listele noastre şi o şansă ca oamenii să facă o carieră reală din gramming (postarea fotografiilor pe Instagram)“, a declarat Mike Bandar, co-fondator al HopperHQ.com.

Anul acesta aplicaţia a introdus opţiunea „stories“, unde videoclipurile şi fotografiile publicate dispar în decurs de 24 de ore.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite