O româncă este starul modei la Hollywood

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Designerul Maria Lucia Hohan a creat rochii care au îmbrăcat vedete precum Katherine Heigl, Eva Longoria, Natalie Imbruglia, Selena Gomez, Demi Lovato, Stacy Keibler, Jennifer Hudson şi Nicole Scherzinger.

La opt ani de când şi-a deschis atelierul MLH, designerul Maria Lucia Hohan (31 de ani) „îşi trăieşte visul cu ochii": rochiile ei superbe sunt purtate la evenimente de top de vedete precum Katherine Heigl, Eva Longoria, Natalie Imbruglia,  Kathleen Robertson, Stacy Keibler, Nicole Scherzinger, Selena Gomez, Kristin Cavallari, Sharon Osbourne, Demi Lovato sau  Rosario Dawson. Când Jennifer Hudson i-a cântat lui Barack Obama „Happy Birthday Mr. President", cântăreaţa a purtat o rochiţă neagră creaţie MLH.

Nicole Scherzinger



Cine aude această înşiruire de nume imediat trage concluzia, eronată, desigur, că Maria Lucia Hohan ar trăi în America. Surpriza este totală când află că munceşte şi trăieşte în România. „Am visat mereu că rochiile mele vor fi într-o bună zi purtate pe covoarele roşii ale evenimentelor internaţionale. După ani de muncă, visele s-au concretizat în zeci de apariţii ale celebrităţilor care primesc constant cele mai bune review-uri din partea presei şi le cotează ca fiind «cele mai bune alegeri vestimentare pe care le-au făcut vedetele respective în ultimul timp»", spune designerul român. 

image

Nikki Reed



PR-ul din linia întâi

Maria Lucia Hohan nu deţine o „reţetă a succesului", iar rezultatele ei au în spate ani de muncă şi o excelentă strategie de comunicare şi promovare. „PR-ul din primul rând sunt eu însămi. Îmi gestionez personal pagina de Facebook, website-ul şi magazinul online, bineînţeles cu ajutorul asistentelor mele pe partea de grafică şi programare", spune designerul.

image

Nikki Reed



Drumul spre vedetele de la Hollywood a trecut, obligatoriu, prin mediul online:  „După câţiva ani de existenţă online, brandul MLH a ajuns pe lista stiliştilor foarte cunoscuţi din Londra, Madrid, Paris şi Los Angeles, iar celebrităţile au fost sfătuite să poarte MLH pentru a primi «good reviews» (cronici bune - n.r.)", povesteşte Maria Lucia despre secretul din spatele succesului.

image

Carrie Underwood



I se pare „fabulos" faptul că, dintre mii de designeri internaţionali extrem de talentaţi, prezenţi în circuitul fashion week „eu, aflată în atelierele mele bucureştene, am putut fi aleasă «cel mai bun designer de toalete pentru covorul roşu», după cum au scris cei de la «Daily Mail»", spune Maria Lucia Hohan. Rochiile create de ea au apărut în publicaţii precum „Paris Match",„Gala", „Madame Figaro", „Jalouse", „Citizen K", „Marie Claire", „Vanity Fair" sau pe celebrele site-uri Instyle.com, Style.com. De asemenea, imagini de pe site-ul oficial al Mariei, mlh-shop.com, au fost preluate de sute de bloguri care au crescut exponenţial vizibilitatea MLH.

image

Katerine Heigl, într-o rochie MLH, Stacy Keibler, iubita lui George Clooney, strălucitoare în rochia MLH şi Jennifer Hudson a cântat „Happy Birthday Mr. President“ într-o ţinută MLH



100.000 de vizitatori unici

Primul său succes internaţional a fost crearea rochiei de mireasă pentru cea mai influentă bloggeriţă din Franţa, Alix the cherryblossomgirl, ceea ce a antrenat aproape 100.000 de vizite unice pe site-ul său şi o mulţime de comenzi ulterioare de rochii de mireasă. „Mi se părea incredibil că am reuşit să conving cliente din Franţa, Australia, SUA să-mi achiziţioneze rochiile online, fără a le vedea sau proba în realitate". Cel mai frumos compliment este, în opinia ei, comanda primită de la magazinul online Luisaviaroma din Italia, ce prezintă una dintre cele mai apreciate selecţii de designeri.

MLH se vinde în 20 de ţări

image

În ultimii ani, creaţiile MLH s-au vândut în peste 20 de ţări. În prezent colecţia de primăvară/vară 2012 se vinde în Olanda, Spania, Franţa, Honk Kong, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită şi Liban, iar din august, colecţia de toamnă/iarnă va fi prezentă în Franţa, Italia, Rusia, Elveţia, SUA, Iordania şi Bahrein. Deoarece creaţiile ei sunt cu precădere rochii de seară şi de mireasă, Maria Lucia se regăseşte în formularea: „croitorul nu are haine". „Acest lucru se va schimba în 2012. Voi lansa o linie de zi, pe care o voi crea întâi pentru mine, apoi o voi adapta pentru clientela mea", declară cu entuziasm designerul Maria Lucia Hohan.

"Există reacţii de tip surpriză la preţurile de aproximativ 700 de euro pentru o rochie MLH, lungă, comparativ cu rochiile de mii de euro prezente pe acelaşi covor roşu."
Maria Lucia Hohan
designer

Trăieşte cele mai frumoase experienţe

Maria Lucia Hohan a studiat designul textil la L'Institutut Superieur Des Arts Appliques din Paris. Este de părere că mai important decât a studia în „capitala modei", este „însăşi experienţa de a locui în acest loc magic. Parisul îţi spune o poveste despre artă, design, cultură pe care nu o poţi uita şi care te poate influenţa covârşitor". Este mama unei fetiţe, Ambra, care va împlini în curând 4 luni. „Eu trăiesc simultan cele mai frumoase perioade din viaţa personală şi profesională şi aceasta contribuie la entuziasmul cu care am început 2012 şi foarte multe proiecte pentru extinderea afacerilor", spune Maria Lucia Hohan.

Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite