TV / Media

articolul anterior articolul urmator

Antena 1 a dominat audienţele în prima zi de Paşte

0
2 May 2016 18:10:49
Autor: Alexandra Cheroiu
Emisiunea „Chef de râs“, difuzată în prime-time, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public
Emisiunea „Chef de râs“, difuzată în prime-time, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public

Antena 1 a fost lider absolut de audienţă, pe toate targeturile (naţional, urban şi comercial) în prima zi de Paşte, potrivit reprezentanţilor postului de televiziune.

Pe parcursul întregii zile de duminică, Antena 1 a înregistrat, la nivel naţional, un rating mediu de 3,8 puncte şi o cotă de piaţă de 14,2 procente, în timp ce ProTV a obţinut 2,5 puncte de rating şi 9,5% cotă de piaţă.

În rândul publicului din mediul urban, clasamentul s-a menţinut cu Antena 1 pe primul loc, cu 3,8 puncte de rating şi 14,1% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV l-a urmat pe locul al doilea cu 2,9 puncte de rating şi 10,5% cotă de piaţă.

În ceea ce priveşte publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, postul Antena 1 a înregistrat la nivelul întregii zile de 1 mai (02.00 - 02.00), o audienţă medie de 3,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16,5%, urmat de Pro TV cu 3,5 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă.

Antena 1 a dominat clasamentul şi în prime-time, intervalul de maximă audienţă al unei zile cuprins între orele 19.00 - 23.00, pe toate categoriile de public.

Emisiunea „Chef de râs“, prezentată de Vasile Muraru şi Valentina Fătu, difuzată între orele 19.57 şi 22.30 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public. Astfel, pe parcursul difuzarii emisiunii, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 7,4 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă la nivel naţional, surclasând „Ferma Vedetelor“ de la Pro TV (20:30 – 22:30), care s-a situat pe locul al doilea cu 5,6 puncte de rating şi 11,6% cotă de piaţă.

Antena 1 s-a situat pe primul loc şi în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 - 49 de ani (comercial), cu o medie de 7 puncte de rating şi 17% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, cu o audienţă medie de 6,7 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.

La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 7,9 puncte de rating şi 16 procente din cota de piaţă, in timp ce ProTV a obţinut 5,9 puncte de rating şi 12,% cotă de piaţă.

Show-ul „Bravo, România!“, difuzat între 22.30 - 01.02, a dominat clasamentele pe publicul urban şi comercial, urmat de programele „Ochii din umbră“ de la Kanal D şi „Clipa de fericire“, difuzată de Pro TV.

Potrivit reprezentanţilor postului de televiziune Antena 1, lider de audienţă pe toate categoriile de public a fost şi filmul „Nea Mărin miliardar“ (17.00), precum şi emisiunea „Te cunosc de undeva“ (09.00), difuzată în reluare.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările